Remont, testsõit, katki, katki, remont, remont, pukseerimine. Need on märksõnad mis iseloomustasid seda üritust
Neljapäev (2 Päeva enne)
Laupäeval on mul plaanis minna Haapsalu Nostalgiapäevadele (edaspidi HNP) kolme autoga, kahe muhuga ja varuosade vedamiseks ka Vaz 2102. Seega saab neljapäeva õhtuks sinisel muhul ka viimsed lastehaigused kõrvaldatud ning koos ukuga mindud testisõidule. Juba kilomeeter kodust hakkab muhk tõrkuma tuli meelde küll, bensiini ei pannud paaki. See viga kõrvaldatud jätkus sõit Lõvi juurde. Midagi head ei tõotatud, käigukastist hakkas tulema hääli nagu rehepeksumasinast. Tabasalus sai selgeks et kastis ei ole õli, see oli sealt lahkunud. Ragina ja paukude saatel sai koju sõidetud veel.
Reede (1 Päev ennem HNP-d) Õhtul sai Ukuga hakatud käigukasti vahetama. Kuna poolasse polnud võimalik kodus teha siis sai pandud tagasi muhu käigukast seebika asemele. Selleks tuli ka teha ringi vaheplaat 😛 , õigemini tegime uue, kasutades koduseid vahendeid : treipinki asendasid trell ja relakas ning plasmalõikurit elektrikeevitus.
Umbes õhtul kl.23 paiku oli masin koos, timmisime veel sidurit, kui käis RAKS ja käpp oli pooleks (õnn ei ole meiega). Mina juba loobusin aga Uku ei. Seega alustasime otsast. Uuesti mootor maha ja sidurikäppa vahetama. 45 minutit hiljem oli masin koos 😀 Sõitis väga hästi väljaarvatud et käigud olid peegelpildis 😉
Laupäev (üritus)
Hommikul kell 9.00 koguneme Laagri Maksimarketis ja asume teele Haapsalu poole. Jõudes Ristile kaob osa kolonnist ära. Selgub et sinine muhk mida öö otsa remontisime on seiskunud st. mootor töötab, käigud on aga edasi ei liigu. Selgub et siduriketas on juppideks, oh, masendus …. Milleks oli siis vaja öö veeta selili auto all?
Ega midagi, kuna Lembit elab seal lähedal sai küsitud luba vedada väsinud muhk sinna.
Lasime siis rõõmsalt edasi kui 15km enne Haapsalut seiskub „Pilveke“, no mida on ? Sama viga! Mootor töötab, käigud on aga edasi ei liigu aga kõriseb? Sinisel oli vaikus.
Pilveke paelaga 02-le järgi ning vedasime Haapsalu Statoili bensiinijaama. Üldiselt nii lagunevat tehnikat pole meil veel olnud.
Haapsalu lossiplatsil on kokku 11 muhku (mõelda vaid 2 jäid maha). Väike rongkäik läbi linna raudteejaama, kuhu jätsime autod ja ise läksime sööma. Enne kui sööma jõudsime tuli läbi astuda kaltsukatest, mina soetasin töö riideid kuid härrad ostsid endale ülikonnad
Sööma sattusime kuhugile „Õllekeldrisse“ kus mulle ja Ukule anti käärima läinud õlut, noh tuli kohe nostalgia aeg, kus teisel päeval said poest haput „Ziguli“ õlut. Kui soovisime ringi vahetada, tegi baarman nägusid ja viskas meile raha tagasi, nõudsime uut õlut AleCoq’i, krt pidime kümneka veel peale viskama.
Edasi liikusime kogu klubiperega Kiige farmi (samas kohas olime ka möödunud aastal), seal läks grilliks, õlleks ja saunaks, lisaks veel klubilise Sid aka Marguse sünnipäevaks. Sai teda isegi tooliga üles visatud, hea et kiiver peas oli .
Pühapäev (remondipäev) Liikusime kogu seltskonnaga Lembitu ja Reeda juurde, kus meie ukuga hakkasime võidu mootoreid maha võtma. Teised mugisid sel ajal võileibasid ja kohvi, mõni aitas (loe: segas ) kah vahepeal. Vead tuvastatud: Minu sinisel ketas juppideks jälle, Ukul oli aga siduri võlli ja ketta nuudi siledaks tõmmanud (on ikka POWERIT sel Fiati mootoril).
Aeg läks lennates iagtahes olid mingi aeg autod sõidukorras ja valmis koju liikuma.
Igatahes Turbani ma ei jõudnud kui sinine jälle ei liikunud, krt jälle midagi siduriga. Ega midagi kõne Lembitule ja ta köietas mind bussiga koju. Ah et miks Lembit mitte kaasas olnud 02? Noh see lagunes ka ära, tagasilla ristivarda känd murdus ja sõita sai ainult otse ja kurvides väikse kiirusega.
Oli tore remondirohke Vanatehnika üritus.
Härrad ootavad autobussi nr.23
Sünnipäevalist visatakse tooliga õhku
Ülejäänud pildid leiab fotogaleriist „Haapsalu Nostalgiapäevad 2007 ja Muhuklubi hooaja lõpetamine“