Home › Forums › Liikmete autod › Toffeli muhk
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
07/06/2022 at 11:23 #282ImreKeymasterMuhuklubi – Zaz965
Liikmete Autod – Toffeli muhk
Toffel – Sept 12, 2010 – 08:57 PM
Teema: Toffeli muhk
Tervist, kõik teised muhkude omanikud!
Võtsin viimaks julguse ja viitsimise kokku ja pajatan ka enda muhust veidi. Kui klubisse registreerides küsiti klubisse astumise põhjust, siis ma tiba valetasin seal. Nimelt ma ei ole kunagi muhu omanik olnud (küsimustikus väitsin ma just vastupidist), küll aga olen ma veidi üle aasta juba ühte remontinud ja mõned päevad tagasi sai see ka elukaaslase nimele uuesti arvele võetud. Varem kuulus see muhk tema vanaisale, kes võis ostuloaga selle endale osta. Esmaseks registreerimiseks on märgitud 1964, aga viimased 15-20 aastat seisis puutumatult kuuri all. Kunagi eelmisel suvel sai siis härjal sarvist haaratud ja masin kuuri alt välja veetud. Esmamulje oli suht lootust andev, suuri auke ei paistnud kuskil olevat. Sai ta siis kärule aetud ja Põlvamailt Viljandimaale veetud. Peale esimest survepesu ja lähemalt uurimist pilt enam nii roosiline ei paistnud. Ei olnud sellel ühtegi plekki, mis poleks kortsus ja roostes olnud ja mitmed kohad olid üsna heldekäeliselt üle pahteldatud. Alustuseks sai siis kõik küljest ära käivad jubinad küljest ära võetud ja meelde jäetud, et kuhu nad tagasi käivad. Järgmisena võtsin käsile kere lõikamise ja keevitamise. Tagakoobaste tagumised ääred olid täiesti läbi ja sinna tuli midagi uut leiutada. Panin sinna 01 esitiiva tagumised otsad ja need sobisid sinna paganama hästi. Järgmine teema olid pidurid. Algne plaan oli muretseda lihtsalt uued mansetid ja asi tahe, siis aga mõtlesin et venevärk on ikka venevärk ja parandatud venevärk on veel hullem. Võtsin siis vana silindri näppu ja läksin poodi uurima, et kas leidub midagi ligilähedast, ja leidsingi. Pidin ainult kolbidele raksid sisse tegema ja klotsidel tuli otsi tiba maha käiata. Klotsidele sain Tartust Ülo ärist uued katted kah peale, sealt samast sain ka uue käsipiduritrossi ja tagumised pidurivoolikud. Ühe uue esimese voolikuleidsin isa juurest (arvas et ju on mosse ajast vedelema jäänud) ja teise esimese sain Viljandi Taaskasutuse keskusest. Kõik torud said samuti väljavahetatud, ostsin poest 10m 6mm vasktoru ja kukkusin väänama.
Pahteldamise ja värvimise lasin ma tiba oskajamatel teha. Jäi veel sisu värskendamine, selleks sai hulka head mööbliriiet ja termantiini ostetud ja tuttav õmbleja tegi sellest kraamist istmekatted ja küljepolstrid. Uue laepolstri lõikasin ise oma osavate käekestega välja.
Aga mis seal ikka, pikk jutt s… jutt. Kui ma kunagi peaks sellise koha leidma, kust saaks siia pilte üles panna, siis ma ka panen, seniks aga kõigile kõike head ja toredat putitamist. http://album.ee/album/508643/50248553
Imre – Sept 13, 2010 – 10:00 AM
Teema:
Kena masin, piltide ülespanemise võimaluse leiad siit https://muhuklubi.ee/www/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=213
Märt – Sept 13, 2010 – 01:25 PM
Teema:
Esituled veidi köördi? Kapoti ja ukse vahed ka kahtlased.
Muidu kena sile
Toffel – Sept 13, 2010 – 04:36 PM
Teema:
birdshit kirjutas: Esituled veidi köördi? Kapoti ja ukse vahed ka kahtlased. Muidu kena sile
Pean selle kõigega nõustuma, parem tuli näitas täiega maha (nüüdseks on asi juba parem). Kapotiga juhtus selline kole lugu, et see oli juba ennem suht kõver, aga kui ma läksin peale ülevaatust esimesele proovisõidule, siis unustasin kapoti korralikult kinni panna ja 90km/h juures lendas see lahti ja läks veel kõveramaks.Uksed on üks paras peavalu, see masin on kõrvalistuja poolelt saanud ühe korraliku paugu ja sellest on kere üsna kõver, nii et uste kinni saamine nõuab parajalt kõva kätt.
Märt – Sept 13, 2010 – 09:43 PM
Teema:
Ei ole hullu, vähemalt nägid vaeva ja said auto liikvele!
krister – Sept 14, 2010 – 09:44 AM
Teema:
Tere! Huvipärast küsin, et mis pidurisilindrid kasutusse läksid? Ja kas peasilnder jäi originaal?
Toffel – Sept 14, 2010 – 10:14 AM
Teema:
krister kirjutas: Tere! Huvipärast küsin, et mis pidurisilindrid kasutusse läksid? Ja kas peasilnder jäi originaal? Peasilinder jäi originaal, panin vaid uued mansetid sisse. Kõik ülejäänus said Volvo omad, 240 omad olid vist. Poldi auke pidin poole augu võrra edasi viilima, aga muidu sobis igati hästi.
Toffel – Mai 17, 2011 – 10:02 PM
Teema:
Sel ajal kui teie kõik hullunult mööda Saaremaad ringi rallisite, käisin mina Põlvamaal ja ajasin solidaarsustundest ka enda muhu talvekorterist välja. Sügisel jäi ta seisma selles seisus, et laadimistuli hakkas armatuuris põlema, võtsin nüüd kõik juhtmed relee küljest lahti ja käisin liivapaberiga üle ja oligi kõik jälle OK. See tegi meele kohe nii rõõmsaks, et otsustasin ka väiksele sõidule minna. Kaks pägalikku istusid tagaistmele ja nii me ringi vurama läksimegi. Ning varsti juhtuski see mida ma olen algusest peale kartnud, nimelt kruusatee raputas nii kõvasti, et kõrvalistuja uks lendas sõidu pealt lahti ja sai tiba kannatada, igatahes pärast seda ei tahtnud see uks enam üldse kinni püsida. Siit ka küsimus, et kas kellelgil teisel ka sellist asja on juhtunud ja kas on mingit head ja geniaalset lahendust selle vastu? Teine mure on käigukastiga, nimelt ei püsi neljas käik sees, selline tunne on et ei saa seda käiku korralikult sissegi. Kas seda saab kuskilt kangi juurest regullida, või on see äkki mingi tüüpviga?
PS. See Kevadralli video ajas ikka kadedaks küll
Märt – Mai 18, 2011 – 09:44 AM
Teema:
Kas uksel piiraja on vöi läheb sul uks peaagu 180kraadi? Arvan, kui uks on korralikult kinni, ei tohiks ta niisama lahti tulla. Äkki oli ta sul “esimeses” astmes.
Käike saad reguleerida näiteks hoovastikust, mis kastist välja tuleb.
Toffel – Mai 18, 2011 – 02:59 PM
Teema:
birdshit kirjutas: Kas uksel piiraja on vöi läheb sul uks peaagu 180kraadi? Arvan, kui uks on korralikult kinni, ei tohiks ta niisama lahti tulla. Äkki oli ta sul “esimeses” astmes.
Käike saad reguleerida näiteks hoovastikust, mis kastist välja tuleb.Piiraja on täiesti olemas, aga see on mul garaazis laua peal. Uks läheb küll teise astmesse, aga hoiab ainult napilt otsaga ja ots on ka väga ümaraks kulunud. Nii et kui natuke raputab kipub kohe lahti viskama.
urmas – Mai 18, 2011 – 09:33 PM
Teema:
birdshit kirjutas: Kas uksel piiraja on vöi läheb sul uks peaagu 180kraadi? Arvan, kui uks on korralikult kinni, ei tohiks ta niisama lahti tulla. Äkki oli ta sul “esimeses” astmes.
Käike saad reguleerida näiteks hoovastikust, mis kastist välja tuleb.Kui sõiduajal uks avanema peaks siis palu parimat et see piiraja liiga tugev ei oleks. muidu tõmbab ukseposti ka tagurpidi ja suurendab remondimahtu. see piiraja ikka pigem selle eesmärgiga, et sisse istudes ei läheks uks istuja käeulatusest kaugemale.
Minu muhkudel olen täheldanud isegi nn. reguleer plaate mis on lukuvastuse alla paksenduseks pandud. tunduvad tehase omad olema. või väga püüdlikult tehtud reljeefse pinnaga et haarduks. mingi lahendus peab olema ju tehases kõverate kerede müügi tarbeks.Kui käigukang on vabakäiguasendis täpselt püsti siis on pigem tõenäosus et rike peitub kastis. kui kang vabas asendis neljanda poole viltu siis oht et ei ulatu enam kaugemale liikuma ja käik võib jääda lülitusega poole peale ja kipub välja lööma. Esmane reguleemis koht on kangi korpus. kaks polti paremas küljes ja kaks peal. Käik välja poltidel pinge maha ja liigutad korpuse nii et kang jääks otse asendisse ja kinnitad poldid. kui viga ei kao ja silmnähtavaid takistusi liikumisel pole siis rike kastis ja mis seal täpsemalt, see selgub lahtivõtmisel.
minu tagasihoidlik arvamus.
Lõvi – Mai 18, 2011 – 10:44 PM
Teema:
Ma loen Märdi kommentaare alati Saare keeles…täiesti ebareaalne
Marks – Mai 18, 2011 – 10:46 PM
Teema:
Kas sama kehtib ka tagurbidi käigu halvasti lülitumise puhul?Mul peab ikka mitu korda enne üritama enne kui käik sisse lülitub.
urmas – Mai 18, 2011 – 11:08 PM
Teema:
Marks kirjutas: Kas sama kehtib ka tagurbidi käigu halvasti lülitumise puhul?Mul peab ikka mitu korda enne üritama enne kui käik sisse lülitub. kui kangil liikumisulatust nagu oleks. Siis vaata kas asi tihke.
liigsed loksud raskendavad ka esimesel korral tagurpidi käiku lülitamast. aga jah kang püsti neutraalis. Minul ühel seebika kastil oli kastisisene ühendus nii kulunud et tagurjalu käik oli sama veaga. Alles päris mitmendal lülituskorral hakkas masinat tagasi vedama. Seda oli käiatud juba enne mind ja oli ka hammakaid kulutanud.
Toffel – Mai 19, 2011 – 10:37 PM
Teema:
Kui käigukang on vabakäiguasendis täpselt püsti siis on pigem tõenäosus et rike peitub kastis. kui kang vabas asendis neljanda poole viltu siis oht et ei ulatu enam kaugemale liikuma ja käik võib jääda lülitusega poole peale ja kipub välja lööma. Esmane reguleemis koht on kangi korpus. kaks polti paremas küljes ja kaks peal. Käik välja poltidel pinge maha ja liigutad korpuse nii et kang jääks otse asendisse ja kinnitad poldid. kui viga ei kao ja silmnähtavaid takistusi liikumisel pole siis rike kastis ja mis seal täpsemalt, see selgub lahtivõtmisel.
minu tagasihoidlik arvamus. [/quote]
Suured tänud asjaliku soovituse eest. Kui taas auto juurde satun siis vaatan selle käigukangi asendi üle ja ma väga loodan et see on neljanda käigu poole viltu. Neljandat käiku sisse tõmmates on alati selline tunne, et väike nõks jääb puudu, et käik korralikult sisse saada.
Toffel – Apr 22, 2012 – 09:40 PM
Teema:
Esimene etapp kevadralli ettevalmistuses on läbi, see tähendab seda, et Muhk on jõudnud talvekorterist (Põlvamaalt) minu juurde (Viljandimaale). Kui ma vaikselt lootsin et Muhk on ennast ise talve jooksul ära remontinud, siis pidin paraku pettuma, endiselt ei püsi parem uks kinni ja neljandat käiku viskab pidevalt välja. Uksele plaanisin mingi lisa riivi aretada, aga käigukast teeb rohkem muret. Kuradima tüütu on niimoodi sõita, et üks käsi roolil ja teine koguaeg käigukangil. Ega mingit käigukasti remonti kah enam ette ei jõua võtta, eriti kui arvestada seda pisiasja, et mul pole õrna aimugi kuidas see kast laiali ja pärast uuesti kokku käib. Ühe probleemi suutsin täna veel juurdegi tekitada. Kui üritasin spidokaplokki paremini kinnitada, siis mingi aeg avastasin, et bensu ja õlitemperatuuri näidikud ei näita enam midagi. Korra suutsin seal taga ka mingi lühise tekitada.
Imre – Apr 23, 2012 – 08:12 AM
Teema:
Käigu välja viskamst võib põhjustada ka valesti reguleeritud käiguhoob, puruks käiguhoova padi, purunenud kasti ja mootoripadi.
Roni aga auto alla pikutama ja tee visuaalne kontroll.
avuvaher – Apr 23, 2012 – 08:55 AM
Teema:
Minul oli kulunud lülituskahvli külg .Esimesel sõidul Haapsallu oli tulemuseks käiguhoova nupu suurune vill peopesas ja tagasi Pärnu sõitsin III käiguga.
Toffel – Apr 23, 2012 – 11:53 AM
Teema:
Mootori padjad on igati heas korras, käigukangi regullist ei ole midagi muutunud, seda käiguhoova patja mul seal vahel üldse ei olegi (Rõuges ju kõik vaatasite ja imestasite). Ise kahtlustan ikkagi, et hammakatel on kandid üsna ümarateks kulunud ja seetõttu viskab välja.
Toffel – Apr 29, 2012 – 04:42 PM
Teema:
Täna nokitsesin veidi Muhu kallal ja aretasin ühe korraliku aknariivi ukse külge. Vähemalt see mure peaks nüüd lahendatud olema ja kui see lahendus ei toimi, siis järgmisena proovin ukse kinni keevitamist Ja kui kellelgi peaks jalus vedelema üks õhusiiber, mis jalgade juurde õhku laseb, ja ei tea mida sellega peale hakata, siis olen nõus selle mõne õlle vastu vahetama.
Taruvaras – Apr 29, 2012 – 07:19 PM
Teema:
Mis pagana aknariivi?. Urmase postituses oli selgitus, et juba tehases pannakse luku vastuse alla vastust tõstvaid reguleerplaate. Tavaliselt üks-kaks, kuid suurema ukse vahe puhul võib neid alla veel lisada. Kui plaate pole, saab selle ka luku vastuse järgi mõnest rauatükist välja viilida.
Toffel – Apr 29, 2012 – 08:52 PM
Teema:
Selle luku vastuse all on neid plaate terve patakas, aga tundub, et kogu see ukse värgindus on veidi vale nurga all ja vaikselt rappudes libiseb lukukeel vastuse tagant ära. Kunagi on see auto paremalt poolt ühe korraliku paugu saanud ja sellest on ka kere suht kõver, see ongi see kurjajuur. Igatahes tänase proovisõidu sai rahuliku südamega ära teha, ei pidanud ukse pärast muretsema
Kristjan – Apr 30, 2012 – 12:16 AM
Teema:
Minu ühel doonoril oli sama probleem lahendatud turvavööst kombineeritud “turva sulusega” …
Toffel – Juun 25, 2012 – 09:05 PM
Teema:
Tegelesin siin mingi päev oma Muhu käigukasti probleemiga, ajasin tagaotsa kõrgemale, tegin ennast võimalikult õhukeseks ja pugesin masina alla käiguhoovastiku näppima. Hoovastikus mingeid lõtke ei ole ja kohapeal lülitab kõiki käike väga hästi. Ka see paganama neljas läheb ilusti “klõpsuga” sisse ja lukustub ilusti ära, aga sõidu ajal viskab peaaegu alati kohe välja. Kogu selle näperdamise peale jõudsin järeldusele, et tuleb kast ära vahetada. Üks vana kast on mul olemas ja pealt ning seest vaadates tundub täiesti toimiv asi olevat. Paraku ei ole mul õrna aimugi, kas see kast on kunagi selle muhu alt võetud, või oli plaan see sinna panna. Mingit eelnevat remonti ei ole mul plaanis sellele kastile teha, sest nagu ma aru olen saanud, siis see hilisem õige kokkupanek tundub olevat üks paras raketiteadus. Igatahes kolmapäeval pidin saama kohalikus töökojas tõstukile ja eks siis paistab kas on kasti vahetusest kasu.
Toffel – Juun 26, 2012 – 04:34 PM
Teema:
Üks kiire küsimus suurematele asjatundjatele kui ma ise. Viskasin täna korraks veel ühe pilgu auto alla ja avastasin et mu käigukastid on erinevad. Sellel kastil mis garaazis vedeleb on sidurikoja all suur luuk, sellel aga mis küljes on, seda luuki pole. Siit ka siis küsimus, et kas see on nendel kastidel ainus ja vähetähtis erinevus, või ei saa neid omavahel üldse vahetada?
Imre – Juun 26, 2012 – 06:23 PM
Teema:
Variant 2 on sul seebika kast mis koos 30hj kastiga käis nendel.
Kui sidurikoja ära vahetad siis kõik muu on sama.
Toffel – Juun 28, 2012 – 12:01 PM
Teema:
Eilne päev kulus siis käigukasti vahetusele. Ja tundub et sellest oli kasu, vähemalt proovisõidul püsisid kõik käigud sees. Te ei kujuta ettegi kui mõnus on sõita nii et mõlema käega saab rooli hoida, või ühe käega rooli hoida ja teisega nina sügada Kastil pidin siis jah sidurikoja ära vahetama, samas panin ka uue otsa simmeri, nii igaks juhuks. Tundub et nendel kastidel on erinevad ülekanded, minek on nagu kuidagi teistsugune, aga võib-olla ka ainult tundub nii. Kogu vahetus võttis aega umbes 5,5 tundi, kell 12 sõitsin töökotta ja 17.30 sõitsin välja, minu kohta on see päris hea tulemus (vanad remondimehed lasevad nüüd muidugi laia naeru ). Vaatasin ka peal olnud käiguka sisse, aga mina seal küll midagi sellist ei näinud, mis oleks võinud seda jama tekitada.
Imre – Juun 28, 2012 – 01:09 PM
Teema:
Minek on emotsionaalne, sest sisu on täpselt samade ülekannetega.
no see sisse vaatamine jah, nagu me ka uurisime kasti sisse vaadates miks kahte käiku pole, silmaga polnud mingit vahet, peale selle, et oli kõvasti metallipuru.
Täiesti lahti arutades siis selgus et sünkrod põhjas ja juppideks.
Toffel – Okt 28, 2012 – 03:31 PM
Teema:
Täna võtsin siis viimaks selle väljavahetatud käigukasti ette ja lammutasin laiali. Kuna ise pole kunagi ühtegi kasti lammutanud, siis oli algul ikka hirm nahas, et kas ma ikka oskan. Aga polnudki midagi hullu, hakkasin otsast harutama ja varsti oligi laud jubinaid täis ja kast seest tühi. Ühtegi sellist asja, mis otseselt katki oleks olnud, välja ei tulnud. Ainus asi mida ma selles käigu välja viskamise jamas kahtlustada oskan, on veidi kulunud käiguvahetuskahvel ja seetõttu on ka hammaka nuutidel otsad vist veidi ümaramad kui nad olema peaksid. Igatahes ühtegi muud põhjust ei suutnud ma leida. Kahvel loksus selles oma soones mingi 1-2 mm, seda on vist veidi palju. Äkki järgmisel nädalal õnnestub mõned uued jubinad saada ja siis saan kasti kokku tagasi panna, enne kui meelest ära läheb kuhu midagi läheb.
Üks müstiline jublakas ilmus ka kusagilt lauale ja seda ei oska ma küll kuskile tagasi panna, näeb välja nagu laagri rull, aga kõik laagrid on terved.
ovekas – Okt 28, 2012 – 03:46 PM
Teema:
äkki saad siit mõne vajaliku tagavara osa.
http://www.osta.ee/zaz-965-kaigukasti-osad-30578963.html
Berg – Okt 28, 2012 – 03:52 PM
Teema:
Selline junn saab pärit olla vaid peaülekande teo laagrist, või edaspidi käikude kahvlivõllide vahelt, nagu lukusti. Selleks, et saaks liikuda vaid üks kahvlivõllidest, mitte mõlemad korraga, kui ise eksid.
Toffel – Okt 28, 2012 – 05:29 PM
Teema:
Sellest lukusti “junnist” on see väiksem, mõõtmine näitas et läbimõõt on 4mm ja pikkus 11mm. Võib-olla on tegemist mõne kaduma läinud jupiga mõnest vanast laagrist.
Toffel – Nov 02, 2012 – 08:45 PM
Teema:
Sa kuradi kurat Kirjutasin just pika jutu sellest kuidas ma käigukasti remontisin ja kui ma oma jutu valmis sain, võttis see kätte ja kadus ära Uuesti lühidalt kokkuvõttes sain ma eile Viljandist uued vajalikud jupid (kahvli ja “muhvi”, mida see liigutab ning paar tihendit) ja täna ladusin kasti uuesti kokku. Diffri laagrid keerasin tunde järgi peale, nii et hammaste vahele jäi kerge lõtk. See, et kas kogu kupatus ka tööle hakkab, selgub tõenäoliselt alles kunagi kevadel, kuna talvel puudub kodus kasti vahetuse võimalus. Või on see hoopis laiskus
Toffel – Veebr 09, 2013 – 04:18 PM
Teema:
Kuna kalender näitab, et ka sel aastal tuleb pärast talve kevad, siis sai täna garaazis käidud ja Muhule korraks eluvaim sisse aetud. Väga lihtsalt see ei läinudki, pidin hulka aega bensu üles pumpama ja siis tahtis pidevalt välja surra. Kui avastasin, et gaasitross oli mingi jublaka taha kinni jäänud, sai see viga parandatud ja siis jäi ka mootor ilusti käima. Kui mootor tühikäigul vaikselt põksus ei olnud häälel vigagi, aga nii kui gaasi puutusin hakkas ventikas uluma kui kurjast vaimust vaevatu ja kohe meenusid need pikad sõidud mis panid kõrvad vilistama ja lausa s..avett jooksma. Võtsin siis ventika küljest ära, et näha kes või mis seal sees ulub. Kuna ühtegi üleloomulikku olevust sealt välja ei tulnud, siis jõudsin järeldusele et see ventikas ongi see kurjajuur. Ventikas oli krobeline nagu kärnkonn. Panin siis liivapaberi relaka otsa ja lasin sellega ligipääsetavad kohad üle, pärast nühkisin ka käsitsi veel. Kui siis uuesti massina käima panin oli tegemist nagu hoopis teise autoga. No kohe nii palju vaiksem on nüüd. Korra võtan selle vist siiski veel maha ja teen korraliku peenviimistluse, siis peaks ehk veel parem saama.
urmas – Veebr 09, 2013 – 05:46 PM
Teema:
arvan et üle laba otsa vuhisev tuul tekitab ka päris suurt müra. Kui proovida korpuse ja tiivaotste vahet minimaliseedida! lisarõnganäol…
Toffel – Veebr 09, 2013 – 06:01 PM
Teema:
Ega seal korpuse ja tiibade vahel mingit märkimisväärset vahet ei olegi. Aga see labade silumine andis küll uskumatult hea tulemuse.
Argo – Veebr 10, 2013 – 10:18 AM
Teema:
ULGUMIST TEKITAB KA GENEKA LAADIMIS KOORMUS
Berg – Veebr 10, 2013 – 03:19 PM
Teema:
Aasta tagasi tegin umbes sama. Otsfreesiga sai kõik üleliigne eemaldatud, hullult liivapritsitud ja 5-6 laki kihiga kaetud. Hullult libe sai. Vile jäi alles. Tegu rohkem turbiiniga, mitte ventikaga, mis ongi vilistajad. Konks võib olla ka tolles tagumises paigalseisvas ribistikus ja samas ka nt. nende omavahelises pilus jne. Paigalseisvad ribid on üliräpaselt alumiiniumisse valatud ja puudub ligipääs nende silumiseks. Imregi kirjutas, et ventikaid vahetades leiad parima, üks ulub, teine mitte.
Toffel – Aug 21, 2014 – 04:54 PM
Teema:
Nädal tagasi sai kah Augustiunetusel käidud ja ühtlasi sai tehtud selle autoga esimene sõit pimedas. No see oli tõeline ellujäämis kursus. Need tuled on tõelised seasilmad, lisaks pimedusele oli veel udu ja vihm. Ja kui mõni jobu veel täistuledega nina alla välja sõitis, siis ei näinud kohe üldse midagi. Koduväravast sisse sõites hingasin kergemalt ja lubasin, et nende tuledega ma enam liiklusesse ei roni, see ei ole lihtsalt natuke vastik, vaid tõeliselt eluohtlik.
Toffel – Juun 19, 2015 – 10:38 AM
Teema:
Nagu arvata võiski, on aasta nii kiirelt möödunud, et tuledega pole ma jõudnud midagi ette võtta. Valgel ajal pole ju nendel tähtsustki . Lühikesi sõite olen sel hooajal juba päris mitmeid teinud ja ka ülevaatus läks libedalt nagu alati. Nüüd aga väike abipalve, kas on kellelgi üht juhiukse välislinki pakkuda? Enda oma on üks kuri käsi pooleks murdnud. Vastu oleks pakkuda mõned saunaõlled suvepäevadel.
Berg – Juun 20, 2015 – 07:15 PM
Teema:
Tere! Kuskil on ta kindlasti mul olemas. Vahetasin mõlemad lukud – käepidemed uute vastu. Otsin üles ja võtan Lombile kaasa? Tegelikult on vist varem vaja!?
Toffel – Juun 24, 2015 – 10:20 AM
Teema:
Tervist! Suvepäevadeni kannatab ilusti ära oodata, nii hullult kiire ka asjaga ei ole. Aga suured tänud juba ette.
Toffel – Juul 10, 2018 – 12:31 PM
Teema:
Käigukasti teema võib vist lõppenuks lugeda. Kuivojalt koju sõites toimis kõik nagu vaja. Kodus kõhu alla vaadates aga nägin, et pooltelgede juurest tilgub õli ikka päris korralikult, järelikult saidki poolteljed valele poole. Mõni aasta tagasi leidsin Melliste laadalt tutikad pooltelje kummid ja läksidki need nüüd käiku. Täna läksin kohalikku töökotta tõstukile ja vahetasin need kummid ära. Ühtlasi panin ka uue õli sisse, sest see mis praegu sees oli, oli korralikult veega segi. Ja nüüd kasulik nõuanne kõigile edaspidiseks- kui teil on valida, et kas keerata pooltelje polte selili auto all pikutades, või sirgelt seistes tõstukil, siis valige see tõstuki variant- oluliselt mugavam on.
Toffel – Juul 26, 2018 – 01:10 PM
Teema:
Sai selle käigukasti teemaga siiski liiga vara hõisatud. Eile vaatasin auto alla ja nägin, et ikka korralik loik õli oli maha tekkinud. Pärast mõningast pesemist ja nühkimist selgus kurb tõsiasi – käigukasti põhjas on auk. Ei tahaks küll jälle hakata kasti vahetama, prooviks kõigepealt kunagi mingit parandamise varianti.
Imre – Aug 07, 2018 – 11:06 AM
Teema:
Toffel kirjutas: Sai selle käigukasti teemaga siiski liiga vara hõisatud. Eile vaatasin auto alla ja nägin, et ikka korralik loik õli oli maha tekkinud. Pärast mõningast pesemist ja nühkimist selgus kurb tõsiasi – käigukasti põhjas on auk. Ei tahaks küll jälle hakata kasti vahetama, prooviks kõigepealt kunagi mingit parandamise varianti. Kas auk või Mõra. on juhus kus valu mull oli ja tegu oli päris auguga, siis kannataks puurida-keermestada ja keermeliimiga polt sisse.
Mõraga on juba keerulisem.
Toffel – Aug 14, 2018 – 03:08 PM
Teema:
Eile oli lõpuks see päev kui andsin laiskusele jalaga tagumikku ja ajasin muhu garaazist välja. Tõmbasin taliga ühe külje lendu, et näha , kust see õli siis lekib. Ja oligi korralik auguke kasti põhjas. Pärast mõningast kukla sügamist otsustasin minna kõige lihtsama vastupanu teed – puurisin augu 5mm puuriga üle, otsisin vastava suurusega tõmbneedi, natuke tihendi hermetsi vahele ja neetisin augu kinni. Jäi pidama.
Toffel – Mär 28, 2019 – 06:32 PM
Teema:
Tervist. Tekkis selline küsimus, et mis bensuga te kõik sõidate või sõita plaanite? Ise olen koguaeg 95-ga sõitnud ja kuni eelmise aastani ei olnud ka ühtegi probleemi. Aga siis hakati seda bio värki juurde segama ja panin tähele,et minu Muhk kuumalt enam käivituda ei tahtnud. Tahtis mõnikord ikka piinlikust tekitavalt pikka käiamist, enne kui eluvaimu sisse võttis. Varem sellist jama ei olnud, nii et esimene kahtlus langes kohe sellele uuele bensule. Kui nüüd seda lisandit veel juurde pannakse, mis siis veel saab? Või süüdistan ilma asjata seda bensu?
Marks – Mär 29, 2019 – 12:06 AM
Teema:
Seebikale panin küll 98 sisse ja toimis hästi. Muhul sama aga mul fiati mootor ka peal. Kevadel peale pikka seismist kargas kenasti käima.
Toffel – Mai 20, 2019 – 05:51 PM
Teema:
No kurat! Kirjutasin pika ja põhjaliku jutu kuidas pidurituled jamavad ja kogu see jutt kadus ära. Kuna nii pikalt ei viitsi enam kirjutada, siis lühikokkuvõte on selline, et pärast pidurikonna vahetust lähevad pidurituled kaks päeva peale piduri vajutust ise põlema. Pidurit vajutades toimib kõik nii nagu vaja- tuled lähevad põlema ja kustuvad nii nagu vaja.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.