Zaz 965 ’68 – Märt

Home Forums Liikmete autod Zaz 965 ’68 – Märt

  • This topic is empty.
Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #280
    Imre
    Keymaster
    Muhuklubi – Zaz965

    Liikmete Autod – Zaz 965 ’68 – Märt


    Märt – Okt 05, 2007 – 06:48 PM
    Teema: Zaz 965 ’68 – Märt


    Tere!

    Tegu on autoga, mis oli meie peres kunagi esimene. Väga tore, et isa teda maha ei müünud vaid jättis alles. Aastat ma ei eriti ei mäleta millal ta seisma jäi. Alguses seisis ühes vanemas garaažis muldpörandal, nüüd seisab paremas garaažis ja pörandaks on tavalised kaubaalused (tuul käib läbi ja ei ole niiske). Iga sügis vöi kevad (kuidas kunagi) oleme ta kenasti käima pannud ja alati on ta ka seda teinud.
    Mootor on heas korras, käigukastiga on see lugu, et see kummimuhv(?) mis hoovastiku vahel on läks katki ja hetkel on 2.käik sees. Pidurid tuleks ka üle käia, vötavad, aga ebaühtlaselt. Kere on heas korras, mis on peamine! Kundepoolsel tiival on kerge mäda koht, aga ülejäänud köik hea ja tugev plekk. Seega esialgu välimust ei tee. Tehniliselt ikka ennem ja siis söidaks veidi ning alles siis kere kallale. Originaal ta päris ei ole, mootor on teine kuna originaal mootoril üks klapp on pesas lahti. See mootor on tagavara mootor, mis kunagi ostes kaasa anti.

    Muud ma ei oskagi rääkida. Endast nii palju, et öpin elektroonikat Kuressaare Ametikoolis, vanust mul 17a. Lube hakkan ka novembris tegema, et siis kevadel oleks tore Muhuga ka liigelda.

    Pildid:
    Image

    Ülejäänud pildid siin: http://fotoalbum.ee/photos/birdshit/sets/219047

    Terv,
    Märt


    Imre – Okt 05, 2007 – 07:01 PM
    Teema:


    Väga kobe muhk, rööm näha. Uuesti arvele võtta ning järgmine suvi rivvi Very Happy


    Märt – Okt 05, 2007 – 07:24 PM
    Teema:


    Imre kirjutas:
    Väga kobe muhk, rööm näha. Uuesti arvele võtta ning järgmine suvi rivvi Very Happy

    Täpselt selline plaan ongi Smile Aga küsimus selle käigukasti muhvi kohta, ma ei ole ise vaadanud milline see üldse välja näeb ning ei tea kui keerukas selle vahetamine on ja kust seda üldse oleks vöimalik osta/tellida?


    urmas – Okt 06, 2007 – 08:37 AM
    Teema:


    võid selle muhvi asendada ka lati jupiga millele puurid augud otstesse. Ainus puudus on ,et hoovastik hakkab siis rohkem müra tuppa kandma. Hea uudis et saarele veel klubilisi tekib.


    Märt – Okt 06, 2007 – 10:41 AM
    Teema:


    urmas kirjutas:
    võid selle muhvi asendada ka lati jupiga millele puurid augud otstesse. Ainus puudus on ,et hoovastik hakkab siis rohkem müra tuppa kandma. Hea uudis et saarele veel klubilisi tekib.

    Selge, eks ma siis mötlen mis teha, pean isa käest ka uurima äkki on üks selline muhv olemas ka.
    Huvi on mul väga suur, ei jöua ära oodatagi millal saaks legaalselt tänavatel liigelda Smile

    PS! Urmas sa töötad Ametikoolis vist ja söidad kollase muhuga üks siguli mootoriga ja teine orig. muhu mootoriga?


    urmas – Okt 07, 2007 – 09:14 AM
    Teema:


    birdshit kirjutas:
    urmas kirjutas:
    võid selle muhvi asendada ka lati jupiga millele puurid augud otstesse. Ainus puudus on ,et hoovastik hakkab siis rohkem müra tuppa kandma. Hea uudis et saarele veel klubilisi tekib.

    Selge, eks ma siis mötlen mis teha, pean isa käest ka uurima äkki on üks selline muhv olemas ka.
    Huvi on mul väga suur, ei jöua ära oodatagi millal saaks legaalselt tänavatel liigelda Smile

    PS! Urmas sa töötad Ametikoolis vist ja söidad kollase muhuga üks siguli mootoriga ja teine orig. muhu mootoriga?

    Nii see on. Kui on küsimusi või on abi vaja siis astu ligi.


    Märt – Aug 22, 2009 – 08:47 PM
    Teema:


    Palju vett vahepeal merre voolanud. Heh, igatahes nüüd igast poolikud projektid löpetatud (praeguseks Smile). Üks mootorivahetus on veel jäänud, aga selle löpetan järgmine nädal ära. Siis mötlesin, et vötaks muhu veidi käsile.

    Täna tegin selle hoovastiku ja kasti vahelise muhvi korda ja nüüd käigud toimivad. Aku panin peale, pumpasin bensiini üles ja käis. Puterdab, aga vähemalt töötab. Bensiin ka kaua sees seisnud, eks sellest ka.

    Kusagilt piduritoru ka lekib. Ilmselt alustan veermikust (pidurid, vajadusel puksid ja amordid). Mootoril öli ära vahetada, küünlad, juhtmed.

    Elektrisüsteemi peab korrastama ja hooldama, et midagi kärssama ei läheks.
    Edasi tuleks arvele vötta, aga sinna läheb veidikene aega.

    Möningad küsimused ka.
    1. Kuidas toimib klaasipesuvee pritsimine?
    2. Kojamehed töötasid ainult ühel astmel, väga aeglaselt. Mootor hakkab väsima?
    3. Parktuled pölesid, lülitasin lähituledele kustusid ees parktuled ja üks lähituli jäi pölema. Lülitasin täistuled, mölemad pölesid, aga parktuled olid ikka kustus. Taga töötasid köik mis vaja va. numbrituli. Ilmselt midagi juhtmetega, pesadega?
    4. Piduritorud tuleb ilmselt asendada vasktorudega, mis varuosade poes nüüd saadaval? Aga mis pidurivoolikuid kasutada?
    5. Mis amorte kasutada, kas on alternatiive originaalidele vöi saab veel originaale uusi?

    Rohkem hetkel ei meenu, kes viitsib vastata tänud ette! Smile

    Omal on ka mingeid juppe. Pean korralikult selle riiuli üle vaatama, mis seal täpselt on. Pidurijuppe pidavat olema, ka korralik (uus vist isegi) peasilinder.

    Vihma hakkas just sadama, kui garaažist välja sain Confused
    Image

    Image

    Image

    Image


    Imre – Aug 24, 2009 – 12:13 PM
    Teema:


    Tsiteerin::
    Möningad küsimused ka.
    1. Kuidas toimib klaasipesuvee pritsimine?
    2. Kojamehed töötasid ainult ühel astmel, väga aeglaselt. Mootor hakkab väsima?
    3. Parktuled pölesid, lülitasin lähituledele kustusid ees parktuled ja üks lähituli jäi pölema. Lülitasin täistuled, mölemad pölesid, aga parktuled olid ikka kustus. Taga töötasid köik mis vaja va. numbrituli. Ilmselt midagi juhtmetega, pesadega?
    4. Piduritorud tuleb ilmselt asendada vasktorudega, mis varuosade poes nüüd saadaval? Aga mis pidurivoolikuid kasutada?
    5. Mis amorte kasutada, kas on alternatiive originaalidele vöi saab veel originaale uusi?

    1.Vaakumpumbaga, kõige vasakpoolsem nupp, tõmbad kõvasti ja lased lahti
    2.kojameestel ongi ainult 1 aste, vahet pole kummale poole lüliti lükkad
    3. parktuled kustuvadki kui pool-täistuled peale tõmbad (vist oli nii, pean kodus kontrollima)
    4. 6mm toru on raske saada, 5mm on otste tegemine keerukas, pidurivoolikuid on aga veel saadaval.
    5. taha sobivad 1:1-le fiat 600 amordid, ette pole 1:1-le sobivaid asendusi leidnud veel


    urmas – Aug 24, 2009 – 02:06 PM
    Teema:


    Imre kirjutas:
    Tsiteerin::
    Möningad küsimused ka.
    1. Kuidas toimib klaasipesuvee pritsimine?
    2. Kojamehed töötasid ainult ühel astmel, väga aeglaselt. Mootor hakkab väsima?
    3. Parktuled pölesid, lülitasin lähituledele kustusid ees parktuled ja üks lähituli jäi pölema. Lülitasin täistuled, mölemad pölesid, aga parktuled olid ikka kustus. Taga töötasid köik mis vaja va. numbrituli. Ilmselt midagi juhtmetega, pesadega?
    4. Piduritorud tuleb ilmselt asendada vasktorudega, mis varuosade poes nüüd saadaval? Aga mis pidurivoolikuid kasutada?
    5. Mis amorte kasutada, kas on alternatiive originaalidele vöi saab veel originaale uusi?

    1.Vaakumpumbaga, kõige vasakpoolsem nupp, tõmbad kõvasti ja lased lahti
    2.kojameestel ongi ainult 1 aste, vahet pole kummale poole lüliti lükkad
    3. parktuled kustuvadki kui pool-täistuled peale tõmbad (vist oli nii, pean kodus kontrollima)
    4. 6mm toru on raske saada, 5mm on otste tegemine keerukas, pidurivoolikuid on aga veel saadaval.
    5. taha sobivad 1:1-le fiat 600 amordid, ette pole 1:1-le sobivaid asendusi leidnud veel

    Pargid ei saa ju kustuda lähituledele lülitamisel. Öösel ka vaja sõita ju:)


    Imre – Aug 24, 2009 – 02:31 PM
    Teema:


    urmas kirjutas:
    Imre kirjutas:
    Tsiteerin::
    Möningad küsimused ka.
    1. Kuidas toimib klaasipesuvee pritsimine?
    2. Kojamehed töötasid ainult ühel astmel, väga aeglaselt. Mootor hakkab väsima?
    3. Parktuled pölesid, lülitasin lähituledele kustusid ees parktuled ja üks lähituli jäi pölema. Lülitasin täistuled, mölemad pölesid, aga parktuled olid ikka kustus. Taga töötasid köik mis vaja va. numbrituli. Ilmselt midagi juhtmetega, pesadega?
    4. Piduritorud tuleb ilmselt asendada vasktorudega, mis varuosade poes nüüd saadaval? Aga mis pidurivoolikuid kasutada?
    5. Mis amorte kasutada, kas on alternatiive originaalidele vöi saab veel originaale uusi?

    1.Vaakumpumbaga, kõige vasakpoolsem nupp, tõmbad kõvasti ja lased lahti
    2.kojameestel ongi ainult 1 aste, vahet pole kummale poole lüliti lükkad
    3. parktuled kustuvadki kui pool-täistuled peale tõmbad (vist oli nii, pean kodus kontrollima)
    4. 6mm toru on raske saada, 5mm on otste tegemine keerukas, pidurivoolikuid on aga veel saadaval.
    5. taha sobivad 1:1-le fiat 600 amordid, ette pole 1:1-le sobivaid asendusi leidnud veel

    Pargid ei saa ju kustuda lähituledele lülitamisel. Öösel ka vaja sõita ju:)

    Põhituled ju jäävad põlema, samuti tagumised tuled. PS kontrollisin jah esimesed pargid kustuvad lähi-kaugtulede sisselülimisel


    Sid – Aug 24, 2009 – 02:46 PM
    Teema:


    Mina sain 6mm vasktoru san.tehnika poest FEB.


    Märt – Aug 24, 2009 – 03:31 PM
    Teema:


    Tänud vastuste eest!

    Et siis originaalis on 6mm toru?
    Kellelgi pidurivoolikuid pakkuda?

    Käisin Kuressaares ühes vene autovaruosadega tegelevas poes ja öeldi, mida enam ei toodeta pole ka saadaval. Selle vastu pole osanud nagu midagi öelda.

    EDIT:
    http://www.feb.ee/tooted/2/206/20600/2664/

    Seal pakutske 6mm vasktoru. See on siis ilmselt ilma mingisuguste otsteta jne. Kas sa Sid paari sõnaga saad kirjeldada mismoodi täpselt tegid?

    PS! Imre, tellisin 1 tassi, 3 kollast rinnamärki ja 2 musta kleepsu. Arvet ei ole tulnud, et ära maksta.


    Sid – Aug 25, 2009 – 12:31 PM
    Teema:


    Läksin poodi , ostsin pea 10m toru (sellest jagub ka kütusetoru vahetamiseks). Siis krudisin piduritel ühe toru lahti, üritasin võimalikult tervelt kätte saada. Selle toru järgi painutasin käevahel vasktorust sarnase kuju. Kasutasin ära vanade torude stutsid (otsad). Kõige keerulisem on torule koonused otsa teha. Selleks tegelikult müüakse abivahendid(mida ka soovitan), kuid mina nikerdasin need niisama valmis.
    Ja siis juba uus toru alla tagasi.


    Märt – Aug 25, 2009 – 01:58 PM
    Teema:


    Sid kirjutas:
    Kasutasin ära vanade torude stutsid (otsad).

    Kasutasid siis vanu stutse. Kui suure keermega need on?

    Lähiajal vahetan summutipüti ära, suured augud sees. Önneks korralik olemas.


    urmas – Aug 26, 2009 – 10:25 AM
    Teema:


    Imre kirjutas:
    urmas kirjutas:
    Imre kirjutas:
    Tsiteerin::
    Möningad küsimused ka.
    1. Kuidas toimib klaasipesuvee pritsimine?
    2. Kojamehed töötasid ainult ühel astmel, väga aeglaselt. Mootor hakkab väsima?
    3. Parktuled pölesid, lülitasin lähituledele kustusid ees parktuled ja üks lähituli jäi pölema. Lülitasin täistuled, mölemad pölesid, aga parktuled olid ikka kustus. Taga töötasid köik mis vaja va. numbrituli. Ilmselt midagi juhtmetega, pesadega?
    4. Piduritorud tuleb ilmselt asendada vasktorudega, mis varuosade poes nüüd saadaval? Aga mis pidurivoolikuid kasutada?
    5. Mis amorte kasutada, kas on alternatiive originaalidele vöi saab veel originaale uusi?

    1.Vaakumpumbaga, kõige vasakpoolsem nupp, tõmbad kõvasti ja lased lahti
    2.kojameestel ongi ainult 1 aste, vahet pole kummale poole lüliti lükkad
    3. parktuled kustuvadki kui pool-täistuled peale tõmbad (vist oli nii, pean kodus kontrollima)
    4. 6mm toru on raske saada, 5mm on otste tegemine keerukas, pidurivoolikuid on aga veel saadaval.
    5. taha sobivad 1:1-le fiat 600 amordid, ette pole 1:1-le sobivaid asendusi leidnud veel

    Pargid ei saa ju kustuda lähituledele lülitamisel. Öösel ka vaja sõita ju:)

    Põhituled ju jäävad põlema, samuti tagumised tuled. PS kontrollisin jah esimesed pargid kustuvad lähi-kaugtulede sisselülimisel

    Jälle targem . Teen endal ka selliseks . Säästukas, kui ees pargid kustus !


    Märt – Aug 26, 2009 – 08:32 PM
    Teema:


    Täna käisin enne garaaži minekut keldrist läbi ning otsisin olemas olevad varuosad üle. Ühtteist ikka on önneks Smile

    Image

    Image

    Image

    Köige toredam oli see, et pidurivoolikud uued olemas Smile:

    Image

    Ja ka see oli meeldiv:

    Image

    Eile õhtul viisin auto suurde, kanaliga garaaži:

    Image

    Ning täna vahetasin summuti:

    Image

    Palju ei pidanud tegema. Üks toru oli ka katki, mis läks juhipoolsesse välimisse kollektorisse. Selle keevitasin kinni.
    Nind kui käima panin, oli mul nägu Shocked Auto töötab VAIKSELT, ma poleks uskunudki, et nii vaikselt. Igatahes, tuju oli hea Smile

    Image

    Homme käin kohalikud Kuressaare poed läbi, äkki leian toru kohapealt ja siis saaksin homme piduritega alustada.

    Küsimus ka, nimelt auto alt uurides tundus, et midagi juhipool nurgas (esisilla juures) on väga öline. Kas vöib tegu olla roolikarbiga?

    Aa ja esitulede kohapealt veel. Kui pargid pölevad ja vajutad jalaga kaugtuledele, siis hakkavad lähituled pölema. Tömban nöksu veel, lähitulede asendisse, hakkavad täistuled pölema. Jätan täistuled pölema, lükkan nöksu tagasi parktulede asendisse jäävad pölema lähituled ja jalaga pean vajutama parktuledele. Ühesönaga parktulede asendis saab lähituled pölema panna, mis on normaalne? Ja siis edasi tömmates saab lisada kaugtuled?

    Autol on omal ajal lahe süsteem ka peale aretatud. On üks lüliti (salakohas Razz), kui selle paned ON asendisse ja keerad süüte sisse, siis ei hakka “armatuuris” ükski märgutuli pölema (laadimine ja pidurituli). Keerad starterit ning signaal hakkab undama ega jää vait. Ma pole proovinud kas lüliti OFF asendisse lülitamine jätab seisma. Vötsin kiiruga akujuhtme maha, ehmatas ära Razz


    Märt – Aug 27, 2009 – 08:07 PM
    Teema:


    Töin toru ära, 10m.
    Vanad torud vötsin alt ära ja väänasin nende järgi enam-vähem uued ka.
    Homme lähen lasen otsad külge panna, aga enne pea otsad leidma. Vanad otsad on küll üsna kehvas seisus. Ehk hydroscand vms aitab hädast välja. Kui ei, siis peab nuputama midagi.
    Käisin pidurid ka köik üle. Tagumised suht ok, klotse veel jagub, trumlid ok ja pidurisilindrid kuivad. Ees klotsid kulunud, silindrid mölemal pool niisked, trumlid ok. Üks silinder endal olemas, teine tuleb ilmselt osta kui neid veel saadaval. Teen varuosade alafoorumi alla teema, muid juppe ka tarvis.

    Image

    Image

    Image


    Märt – Sept 04, 2009 – 07:12 PM
    Teema:


    Nii, torustik valmis ja osaliselt ka küljes.
    Keerasin ära esimesed piduritorud ja vördlesin neid nendega, mis mul olemas on.
    *****, need on erinevad!
    Uuetel on otstes M16 suurusega keere. Need mis küljes olid (vanad), nendel kerepoolne ots on ka M16 keere, aga töösilindri külge läheb selline pisike ots aint. Kas need siis äkki 968 omad?

    Seega mul siis uusi pidurivoolikuid ka ikka vaja.


    Märt – Sept 10, 2009 – 12:04 AM
    Teema:


    Mis teised nende pidurivoolikutega teinud on? Kas olete leidnud originaalid, kui ei, siis mis teha..?

    PS!Imre, olen paar kirja juba saatnud ja küsinud kuhu muhuklubi tellimus paki näol jääb? Rolling Eyes


    Imre – Sept 10, 2009 – 09:49 AM
    Teema:


    birdshit kirjutas:
    Mis teised nende pidurivoolikutega teinud on? Kas olete leidnud originaalid, kui ei, siis mis teha..?

    PS!Imre, olen paar kirja juba saatnud ja küsinud kuhu muhuklubi tellimus paki näol jääb? Rolling Eyes

    Pakk saab teele, selles ära kahtle, kiire lihtsalt.
    Pidurivoolikuid on 2 tüüpi ette pikad ja lühikesed, Ühed lähevad otse silindri külge, teistel on vahemuhv vahel.


    Märt – Sept 10, 2009 – 05:46 PM
    Teema:


    Imre kirjutas:
    Pakk saab teele, selles ära kahtle, kiire lihtsalt.
    Pidurivoolikuid on 2 tüüpi ette pikad ja lühikesed, Ühed lähevad otse silindri külge, teistel on vahemuhv vahel.

    Selge, ootan.
    All olid need mis lähevad otse töösilindri külge. Olemas on need millel peab siis vahestuts ilmselt olema..


    Imre – Sept 11, 2009 – 08:31 AM
    Teema:


    birdshit kirjutas:
    Imre kirjutas:
    Pakk saab teele, selles ära kahtle, kiire lihtsalt.
    Pidurivoolikuid on 2 tüüpi ette pikad ja lühikesed, Ühed lähevad otse silindri külge, teistel on vahemuhv vahel.

    Selge, ootan.
    All olid need mis lähevad otse töösilindri külge. Olemas on need millel peab siis vahestuts ilmselt olema..

    Kui paned teised voolikud, pead ka toru kinnitust kere küljes nihutama, muidu jäävad lühikeseks ja rattad ei pööra täielikult välja või siis tõmbab voolikud puruks.


    Märt – Sept 11, 2009 – 08:39 AM
    Teema:


    Imre kirjutas:
    Kui paned teised voolikud, pead ka toru kinnitust kere küljes nihutama, muidu jäävad lühikeseks ja rattad ei pööra täielikult välja või siis tõmbab voolikud puruks.

    Esimesed on sama pikad, need mis all olid ja mis mul olemas on.


    Märt – Sept 28, 2009 – 10:43 AM
    Teema:


    Vahepeal sain kätte uue kontaktplaadi ja küünlad. Juhtmed pean ka veel vaatama.
    Praegu on tegemises ka vahestutsid pidurivooliku ja töösilindri vahele (4tk), eks näis siis. Smile

    PS! Imre, kaua ma seda pakki pean ootama? Mitte paha pärast, aga kui selline asi nagu e-pood on tehtud ja kohustus endale vöetud, siis peaks ka leidma selle aja, et saaks asjaga tegeleda. Rolling Eyes


    Imre – Sept 28, 2009 – 02:05 PM
    Teema:


    birdshit kirjutas:

    PS! Imre, kaua ma seda pakki pean ootama? Mitte paha pärast, aga kui selline asi nagu e-pood on tehtud ja kohustus endale vöetud, siis peaks ka leidma selle aja, et saaks asjaga tegeleda. Rolling Eyes

    Täpselt nii kaua, kuni töö, pere ja kogu Muhuklubi kõrvalt sobival ajal postkontorisse satun.

    PPS! pakk on teel


    Märt – Mai 26, 2010 – 06:49 PM
    Teema:


    Väike uuendus.
    Vahepeal sain osta.ee’st uue kontaktplaadi ja uued süüteküünlad. Täna vördlesin siis köigepealt kontaktplaate, väiksed erinevused sees. Seega sain vahetada ainult kontaktid, plaadi jätsin vana, aga seisukord tundub sellel küll hea.
    Küünlad vahetasin ka, juhtmed peab ka uued panema.

    Tekkis aga mure. Nimelt 2 silindrit ei tööta, salongipoolsed ehk tagumised. Alguses töötasid aga siis vötsin jagaja maha. Korrigeerisin seda silma mis jagajat kinni hoiab. Kas ma panin siis jagaja valesti peale?
    Vaatasin, et ainult ühtemoodi saab teda sinna pessa panna..seega eksimismaa on 360kraadi? Kuidas ma selle öigeks saan? Kahjuks pole mul vastavat kirjandust..süüte reguleerimise ja muude tööde kohta on mul isegi mitu vanemat raamatut. Pusisin ikka tunde selle kallal, äkki peaks veel pusima…

    Möned pildid:

    Image

    Kas on OK, et seal on öli? Millegagi peab ta seda määrima ju..?!
    Image

    Image

    Raamatus öeldi süüteküünla kontaktivaheks 0,8..0,9mm, karbil aga 0,7mm. Kas see erinevus vöib tunda anda? Jätsin 0,7mm.
    Image


    Sid – Mai 28, 2010 – 06:46 PM
    Teema:


    Kas küünlajuhtmed õieti pandud, kontrolli tööjärjekorda.


    Märt – Mai 29, 2010 – 07:01 PM
    Teema:


    Sid kirjutas:
    Kas küünlajuhtmed õieti pandud, kontrolli tööjärjekorda.

    1-3-4-2. Ja silindrid salongi poolsed 3,4 ja öue poolsed 1,2?!


    Märt – Mai 30, 2010 – 08:40 PM
    Teema:


    Isa otsis mulle orig. 965’e raamatu. Tööjärjekord 1,2,4,3 ja pill töötab väga mahedalt Cool
    Väike mure veel selline. Vahetasin jagaja ka (vanal väga suur lötk). Asemele läks ma ei tea kas uuem vöi vanem jagaja, igatahes vaakumregulaator on tal teistsugune. Sellega koos paraku ei mahu ta ära ehk kollektori toru jääb ette..ilma regulaatorita on norm, saab süüte kenasti paika panna. Kas on mingi nipp, et saab jagajat keerata ilma, et süüde paigast ära ei läheks? Oma peaga ma välja ei suutnud tänase paari tunniga möelda jällegi…


    Margus – Mai 31, 2010 – 03:54 PM
    Teema:


    Tõsta küünla juhtmed jagaja peal kõik ühe võrra edasi ja pane süüde uuesti paika.
    Süüte järjekorraga on see teema, et oleneb mis pidi lugeda. Muhu jagaja pöörleb vastu kella ja kui panna pöörlemise suunas, siis on 1243 kui panna kella suunas on 1342. Ise olin ka kunagi sama asjaga hädas.


    Märt – Mai 31, 2010 – 10:45 PM
    Teema:


    Margus kirjutas:
    Tõsta küünla juhtmed jagaja peal kõik ühe võrra edasi ja pane süüde uuesti paika.
    Süüte järjekorraga on see teema, et oleneb mis pidi lugeda. Muhu jagaja pöörleb vastu kella ja kui panna pöörlemise suunas, siis on 1243 kui panna kella suunas on 1342. Ise olin ka kunagi sama asjaga hädas.

    Kusjuures, esimese asjana täna hommikul (ca.kell 10) tärkas täpselt sama möte mul ja tegin selle esimese asjana garaažis ära. Lihtsalt väheste kogemustega noormees ei suuda koheselt välja nuputada seda..läks hästi ja jagaja istub nüüd kenasti Smile. Juhtmed läksid ka värskemad peale:

    Image

    Ja lammutasin tagumise osa laiali:

    Image

    Imageˇ

    See kooabs tahab tegemist, aga midagi hullu pole:

    Image

    Ülejäänud kohad tunduvad hetkel tugevad ja korralikud:

    Image

    Taha oli pandud igalepoole 2-3 kihti papitükke ja vilti sinna peale. Mingid lendavad olevused vöi ma ei teagi mis putukad olid igasuguseid käike ja asju vildi sisse teinud ja väiksed valgeid putukakesti on köik kohad täis. Viskasin selle sodi nüüd köik välja. Lähiajal löikan-keevitan katkised kohad ära ja koristan seest ära.
    Mis mürasummutust originaalis kasutatakse, kui üldse seal midagi käib? Samas vöiks uue vildi panna, enam ta ei seisa ju niisama Smile


    Sass – Mai 31, 2010 – 11:18 PM
    Teema:


    mis asi see must plokk seal istme seljatoe taga on?
    Juhtmed taga ja puha,mul küll niisikest ei ole.
    2 ja 3 pildil


    Imre – Juun 01, 2010 – 12:24 AM
    Teema:


    zojauba kirjutas:
    mis asi see must plokk seal istme seljatoe taga on?
    Juhtmed taga ja puha,mul küll niisikest ei ole.
    2 ja 3 pildil

    Veneaegne süütevõimendi või mis iganes asjad need olid. Lisavarustusena sai hankida, mul oli doonor Volgal selline peal.


    Märt – Aug 17, 2010 – 09:50 PM
    Teema:


    Viimasest postist juba aega möödas. Nüüd olen palju jöudnud jälle nokitseda ja ametlik söit pole enam kaugel!

    Natuke keevitust, muundurit, krunti, pahtlit, hermeetikut, värvi:

    Image

    Image

    Image

    Image

    Venna andis uue väljanägemise ilukilpidele Smile

    Image

    Väikesele reisile:

    Image

    Tömban hinge:

    Image

    Päev korda läinud:

    Image

    Sai värskendatud juhtmestikku, salongi veidike. Koopad ja pöhi saavad ka väikse korrosiooni törje veel.

    Piduritega on hetkel jamamist, aga peab korda saama!


    Imre – Aug 18, 2010 – 04:38 PM
    Teema:


    Image
    Need kilbid on pullid, et lähevad külge ainult 1 asendis velje ja rummu suhtes.
    Very Happy


    Märt – Aug 18, 2010 – 10:17 PM
    Teema:


    Tänks, et ütlesid! Pean seda jälgima, kui jäädavalt külge monteerin Smile


    Märt – Aug 24, 2010 – 11:39 AM
    Teema:


    Niisiis, eile önnestus ülevaatusele jöuda.
    Üleeile pesin koopad ja pöhja korralikult survepesuga ning jätsin kuivama.
    Eile hommikul eemaldasin veidi pindmist roostet ja kandsin peale roostemuunduri, mille kuivamise järel kruntisin koopad. Seejärel lasin püssiga peale pöhja/koopa mastiksi.
    Siis oli järg rehvidel. Önnestus leida 4 üsna normaalse mustriga rehvi ja Taavi paigaldas rehvid velgedele, tänud jällegi Smile
    Rehvid velgedel olemas ja ruttu kodupoole, rattad auto alla. Tulekustuti ja paar asja veel autosse. Muidugi panin igaksjuhuks tagavararatta ka kaasa, aga hiljem selgus et tungrauda ikka pole Smile Önneks pole vaja läinud.

    Jöudsime kenasti kohale ja suureks üllatuseks, et ÜVpunkt oli lahti poole7ni öhtul, see oli ainult hea!

    Image

    Vöeti meid kenasti vastu ja esimese asjana testiti pidureid. Esimesed olid korras ja kui järg tagumisteni jöudis..paar korda sai ülevaataja pedaali tugevalt vajutada, kui kusagilt eest lahmis piduriöli joosta. Siis löi küll südame kiiremalt pöksuma. Selgus, et pidurikonnal (loe: pidurilüliti survega) lendas pealt punn minema, kus juhtmeühendused on.
    Veidi mötlemist ja poe poole söit. Vaikselt käsipiduri abiga jöudsime poodi.
    Astusin sisse ja küsisin kohe pidurikonna, mis töötab pidurivedelikuga. Siis vaadati üsna rumala näoga otsa ja naeratades öeldi, et sellist asja pole! Okei, kui pole siis pole. Poest väljudes mötlesin, et köllan Urmasele – just in case. Voilaa, ta oli üsna lähedal meile ja tuli oma service bussiga kohale. Olukorda selgitades jooksis vana poodi ja tuli öige tükiga tagasi..muidugi enne mainis, et kui aknast hakkab müüjaid lendama, siis hoidke eemale Very Happy Igatahes jupp käes installis ta selle ära, sest mul ja vennal olid siledad riided seljas ja ei osanud arvatagi, et remondiks läheb (nüüd panen tunked autosse).

    Image

    Ja kombes, pidurid olid, tuled samuti. Läksime ülevaatusele tagasi, meenutan uuesti, et poole7ni oli see lahti, mis oli väga positiivne.

    Image

    Välja söitsime ametlikult läbitud ÜV’ga ja tuju köigil hea. Tegime linnapeal tiiru ka ikka ja päris palju valgeid naeratusi, nagu Urmas ütles. Smile

    Siis järgnes väike tankimine ja koju tagasi söit (~40km), mispärast ei tahtnud eriti ilma piduriteta koju ka söita.

    Hiljem külastasime Urmast ja läksime Taavile ka autot näitama. Avastasime ka väga maastikulise vaate Taavi garaaži eest Smile Smile

    Image

    Siis aga terve bänd peale ja ringile! Oli ikka tore küll ringi vurada öhtuhämaruses. Kuniks seisma jäi muidugi Cool

    Image

    Mingi anomaalia on sädemega. Nimelt see kaob ja tuleb natukese ajapärast vist ise tagasi. Kahtlustame süütevöimendit, teeb vahel kahtlast häält ka..peaks vaikselt pinisema, aga vahel karjub väga teistmoodi. Jälgin seda anomaaliat ja saab jälile. Muide, vaatasime ka, et süütevöimendil on väljund, kus saab 127volti (kui öigesti numbrit mäletan). Testriga möötes aga ei tulnud sealt midagi..

    Päev oli jällegi korda läinud ja nüüd pisemaid nokitsemisi ja rohket söitu!

    Tervitades,
    Märt


    Imre – Aug 24, 2010 – 03:14 PM
    Teema:


    No näed, Saaremehed on kõik punti löönud. Mis muud kosta kui 5+ poisid.


    Märt – Okt 10, 2010 – 08:31 PM
    Teema:


    Nautisime veidi ikka rallit ka Cool

    Image

    Pilt: Hjalmar Mandel
    Link: http://www.rally.ee/?a=a022&b=139689&p=1


    Märt – Jaan 04, 2011 – 08:06 PM
    Teema:


    Muhust siis nii palju, et sai tööl ikka käidud kuni külmadeni. Kilomeetreid kogunes möned tuhanded.
    Ahi sai ka korda sätitud, mis muidugi enne seisma jäämist ei tahtnud koostööd teha..aga selle vea parandab kevadel kenasti ära. MAZ’i süütepool ka selleks varutud Smile

    Kuldset sügist meenutades:
    Image

    Ja päris niisama ka postitust ei tee. Nimelt loobus Taavi oma muhust ja olin täitsa lahke sel hetkel ja ostsin ära. Eks soojemate ilmade saabudes hakkame meisterdama Smile

    Väike pilt ka viimisest Urmase juurest mu garaaži. Mitu aastat pole vist valguse kätte saanud Razz
    Image

    Praegu aga valmistume talveralliks!! Wink


    Märt – Apr 27, 2011 – 10:59 PM
    Teema:


    Pill söidus jälle! Taha said uued Monroe amordid ka Cool

    Image

    Image


    urmas – Apr 28, 2011 – 07:35 AM
    Teema:


    Eelviimaselt pildilt selgub, et liitud ka sapika klubiga?


    Märt – Apr 28, 2011 – 09:23 AM
    Teema:


    urmas kirjutas:
    Eelviimaselt pildilt selgub, et liitud ka sapika klubiga?

    Ah ei, veel mitte Smile


    Joel – Mai 02, 2011 – 10:22 PM
    Teema:


    Kust Sa need amordid said? Mu Sapparile said taha 05 esiamordid (Vene omad), millele sai keermepulk otsa keevitatud, aga nood surid vähem kui 1 suvega ära. Nüüd oleks midagi sisukamat vaja…


    Imre – Mai 03, 2011 – 08:24 AM
    Teema:


    Joel kirjutas:
    Kust Sa need amordid said? Mu Sapparile said taha 05 esiamordid (Vene omad), millele sai keermepulk otsa keevitatud, aga nood surid vähem kui 1 suvega ära. Nüüd oleks midagi sisukamat vaja…

    Joel, amordi teemas on jutt olemas, mille omad. Lähevad Fiat 600 omad aga ega neid ka ei toodeta enam, saab veel lao jääke, kiirusta.


    Märt – Mai 03, 2011 – 01:46 PM
    Teema:


    Jap, Erkkil Automeistrist pidi neid olema möned veel..helista küsi, number amorditeemas olemas!


    Imre – Nov 30, 2011 – 12:35 PM
    Teema:


    25.nov. Käisime Merka ja Siimuga Märdile kaasa elamas Von krahlis.
    Über vägev oli. Telefoni mikker muidugi võimendusele vastu ei suutnud panna aga aru on ikka saada kui proff mõni mees pulkadega on Smile
    http://youtu.be/4p45lylL6aw


    Kristjan – Nov 30, 2011 – 03:38 PM
    Teema:


    Imre kirjutas:
    http://youtu.be/4p45lylL6aw

    … mnjaa… aga noh vahva, järgmise kevadralli aftekas tuleb juba live bändiga… Laughing


    Märt – Dets 02, 2011 – 12:02 PM
    Teema:


    Veelkord tänu Imre&Co.’le vaatamise/kuulamise eest, tösiselt tore oli näha teid! Smile Eks me üritame järjest paremini.

    Muhuga seoses, sel ajal kui karti söitsite, käisin mina pulmas Cool
    Üritan mönda pilti ka sebida varsti.


    Märt – Dets 23, 2011 – 12:10 PM
    Teema:


    Paar pilti Smile (Fotod tegi Gunnar Laak).

    Image

    Image


    Märt – Apr 21, 2012 – 11:05 PM
    Teema:


    Väike kevadine pilt. Ülevaatus jälle läbitud ja veidi ringi ka söidetud Smile

    Image


    Märt – Juul 15, 2020 – 10:10 PM
    Teema:


    Hoidke omasid ja olge mönusad! Smile

    Image

    Image

    Märt


    Kristjan – Juul 21, 2020 – 08:32 AM
    Teema:


    OK


Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.