Home › Forums › Liikmete autod › Imre – ZAZ965 – 1965. › Reply To: Imre – ZAZ965 – 1965.
Nii täna siis hakkasin uurima mis mootoril viga on, et suvepäevadel imelikku häält tegi ja enam ei tahtnud ka hästi liikuda.
Mainin et antud mootor sai koostatud 2010 aasta märtsis ehk siis 14.5 aastat sõidetud, kilometraas täpselt 10 tuhat kilomeetrit kui vaadata mnt TÜVi läbisõite, ehk suht vähe 🙁
Mootor maha
Viimasel ajal kippus ka kuumaks minema ja selle põhjus on siin, üline ja tolmune radikas. (jah mul on turbo jahutus e. esimene omanik on kaks tihedat radikat ristanud)
Kui mootor maas mõõtsin esimese asjana ära surved
I silinder 7 bar
II silinder 8 bar
III silinder 8,2 bar
IV silinder 7,9 bar
I III IV küünlad ilusad heledad
II oma must
Edasi võtsin klapikambri kaaned maha ja leid oli selline, et II silindri sisselaske nookuri mutter oli jalga lasknud.
ning II silindri väljalaske tõukurvarras välja ei tulnud ülevalt
Hiljem kui pea maas siis leid oli SIGAKÕVER tõukurvarras
Edasi liikusin karteri poole
Seal oli üllatus Splindi tükid, kolmel mutril olid splindid lagunenud ja välja kukkunud (kuigi olid uued)
Kepsu mutrid aga kinni,
Saale ja Vända kaelad olid aga kenad
Samal ajal kui lammutasin lasin kaante põlemiskambrid BRAKE CLEANERIT täis, tulemus, klapid ei pea.
Nüüd liikusin mootori otsakaane alla,
Sealt ei tulnud ka midagi head, tasakaalustus võlli esiots loksub 4mm
Nuka ots 1mm.
Homme pesen puhtaks ja jõuan tagumise otsani, et mis loks seal on.
Hetkel tundub et lihtsam uus mootor võtta seina äärest, kuigi vända osa on hea.
See et mootor vahest higistas, siis oli näha et tikkpoldi ülemise otsa vahelt oli tulnud.
JÄTKUB…