Home › Forums › Liikmete autod › Imre – ZAZ965 – 1965.
- This topic has 5 replies, 1 voice, and was last updated 2 months ago by Imre.
-
AuthorPosts
-
07/06/2022 at 11:18 #272ImreKeymasterMuhuklubi – Zaz965
Liikmete Autod – Imre – ZAZ965 – 1965.
Imre – Dets 19, 2004 – 04:07 AM
Teema: Imre – ZAZ965 – 1965.
Nimi: Imre Nõmmik
Asukoht: Tallinn
Tel. 56357444
e-mail: imre@muhuklubi.eeAuto: Zaz965A
reg nr: 07 ZFY (vana nr 798RAJ)
väljalaske aasta: 1965
Kere nr algus: 10187*
mootor: 27hj
värv: hall
Seisukord: originaal, taastatudAuto saamislugu.
Lapsepõlve mäletan liikumist punktist A punkti B alati muhuga. Põhjus selles, et minu isa pidas neid maha koguni 2 tükki. Eks sealt see muhuhaigus külge jäigi Aastal 2000 soetasin endale Ford Taunuse MK1 millega sain kaasa 2 muhku, oli plaan neid siis tegema hakata aga selgus et rooste külge pol ikka midagi võimalik keevitada, ja nii saigi sealt ära võetud kõlblikud osad ja ülejäänu rändas prügikasti.
Korraliku doonori otsimiseks kulutasin mitu aastat kuni töökaaslane mainis, et tema isal on Kundas muhk. Sai siis hakatud meelitama müügimõtetele. paari kuu pärast oligi kokkulepitud summa ja sai mindud autot vaatama. Auto igati korralik ja papi oli ise ainus omanik olnud ja selle ise Moskvast omalajal toonud, Leningradist ostis veel igasugu juppegi kaasa (osad sain autoga kaasa ja polnud veel paberistki välja võetud).
Paari nädalapärast oli mul treiler renditud ja läksime muhukesele järgi. auto treileril hakkasime ära sõitma kui papil läksid silmad vesiseks, juu meenusid ilusad hetked selle autoga (auto on ka minule tänaseke pakkunud edevuse rahuldamist kui ka ilusaid hetki). Taastamistööle kulus ligemale 2 aastat. Esimene aasta varusin juppe ja siis läks tegemiseks
Nüüd on autoga kulgetud pea 2 aastat ja kokku üle 10000km-i. Pikemad reisid on olnud Tallinnast Riiga, Pärnu, Saaremaale. Ning aastal 2006 sai osavõetud Uunikute talverallist kogupikkusega 284km.
Selleks korraks kõik, eks kui tuhin peale tuleb kirjutan lisaPilt filmivõtetelt “Pandi aeg” õige pealkiri “Kohtumine tundmatuga”
Muhu pisiki on saadud arvatavasti lapsepõlves ja see aina süveneb. Nimelt oli isal 2 muhku
armas oran ja hall eksport Hall oli ka auto millega ma õppisin sõitma, hiljem lihvis oskusi veel kardi trenn ja suveti traktori roolis olemine.
Minu hetkeline haiguse kulg:
Esimesena sai sõitma hall muhk , mida enamus näinud on.
Kodus seisab veel kolm muhku mis ootavad AEGA, RAHA ja NAISE LUBA
Tegevusplaan? Plaan on ehitada üks muhk lääne tehnikale nagu seda teeb Kaspar. Selleks tarbeks on isegi juba ostetud Fiat127,
kuid mõte liigub ikka juba suurema töömahu suunas. Siis on veel plaanis teha Replika muhu prototüübist (selline mis meie epoe lehel ilutseb). Millal need teoks saavad ärge parem küsigeMis autoga koos tehtud.
Esinemised:
2004 November – filmivõtetel “Kohtumine Tundmatuga”, peategelase Mati Talviku esimene sõiduvahend.
2006 Aprill – Motorex 2006, Autolehe korraldatud näitus NSVL’i autotööstusest.Reisid:
2005 Juuni – Tallinn-Riga-Tallinn
2006 Juuni – Tallinn-Helsingi-Porvoo-TallinnÜritused:
Muhuklubi suvepäevad, Vanatehnika Lustisõit ning Kurtna laat on iiseenesest mõistetavad.
2005 sügisel Haapsalu Nostalgia päevad
2006 Veebruar sai osavõetud Uunikute Talverallist, kus saavutasime 24-nda koha
Imre – Dets 19, 2004 – 04:10 AM
Teema:
Nii palju veel juurde, et kui keegi viitsib lugeda siis pikalt on juttu ka siin AutoMoto foorumis
werewolf0 – Dets 20, 2004 – 06:51 PM
Teema:
See on eeskuju minu muhule
murGens – Dets 20, 2004 – 10:26 PM
Teema:
5+, oleks selliseid mehi rohkem!
mossepower – Dets 24, 2004 – 12:20 AM
Teema:
Muu kõik tip-top nüüd ju rool ja spido ka uued olemas ,aga see embleem kapotil paneb ikka südame valutama. Väga tubli töö jõuaks ma kunagi nii kaugele… enne vaja muhk ka saada
Imre – Dets 24, 2004 – 05:03 PM
Teema:
mossepower kirjutas: Muu kõik tip-top nüüd ju rool ja spido ka uued olemas ,aga see embleem kapotil paneb ikka südame valutama. Väga tubli töö jõuaks ma kunagi nii kaugele… enne vaja muhk ka saada Embleemi taastada pole võimalik, kuna päikse poolt hävitatud plasti enam läbipaistvaks ei tee, küll aga plaanis suveks mingil moel lasta uus embleem järgi teha, mis viisil ja vahenditega on selgitamisel hetkel.
mossepower – Dets 25, 2004 – 06:44 PM
Teema:
Minumeelest oleks kõige odavam/lihtsam, lasta valmistada korralik kleebis ja see 2 pleksitüki vahele panna, aga mis sellest ikka jahvatada, AMF-is saisellest räägitud maa-ja ilm.
ClassicCars – Dets 26, 2004 – 09:52 PM
Teema:
igatahes mina 2005 aasta 1 jaanuari kavast ei leia sellist filmi nagu “pandi aeg”
Imre – Dets 26, 2004 – 10:05 PM
Teema:
Jah, olin juba ise ka mures, et selle nimelist polnud kuid suutsin nuhkida välja, et vaatamist vääriks siis 01 jaanuaril kell 21.30 “Kohtumne tundmatuga”. Mingil põhjusel siis pealkirja muudetud.
Jaanus – Jaan 02, 2005 – 03:48 PM
Teema:
1. jaanuar oli siis Muhuklubi rahvale tänuväärne päev, kui lausa kahes mängufilmis oli tegijaks meie “lemmik”. Huvitav oli see, et traditsioone Muhu vesijahutuse osas hoitakse au sees – kõik me ju teame, et kultusfilmis “Siin me oleme” pidi John autol vee välja laskma aga filmis “Kohtumine tundmatuga” saime teada, et Imre Muhul jäi pärast põõsastesse põrutamist radiaator terveks. Igaljuhul mõnus järjepidevus, 10punkti!
Imre – Jaan 03, 2005 – 01:35 AM
Teema:
Kellel ei õnnestunud filmi näha, siis katkend on võimalik maha laadida siit, suurus ~7MB
katkend filmist “Kohtumine tundmatuga”
ant87 – Jaan 03, 2005 – 06:06 PM
Teema:
Väga ilus auto. Hea töö.
Imre – Veebr 26, 2005 – 03:33 PM
Teema:
Täna sai siiber talvest ja “Kevade” ootus nii suur, et millal küll muhuga sõitu saaks. Käisin teist täna siis silitamas, sai vahetatud esimesed amordid (lisavedrudega alla ja kohe parem kõrgus) ja uued kummid alla (originaalid), loomulikult sai ka aias mõned ringid tehtud
Varandus ja valvurid
Mikk – Mär 01, 2005 – 10:30 PM
Teema:
Kas küljepealt ei ole uute amortidega pilte?
Imre – Mär 01, 2005 – 10:56 PM
Teema:
Ainult see mis galeriis on Küljelt
Ennem Vanade amortide ja madalate kummidega
lauri64 – Mär 03, 2005 – 10:53 AM
Teema:
Päris ilus teine.
Mikk – Mär 03, 2005 – 03:00 PM
Teema:
Amortide vahe on ikka näha. Mul omal oli samamoodi, vahetasin kõik amordid ära ja nüüd on kõrgem, vahetasin kummid ka ära ja auto tõesti muutus veel kõrgemaks nagu nymmikul.
Imre – Mär 07, 2005 – 11:26 PM
Teema:
Täna sai soetatud Viru-Väravate Raamatukoi poest Auto juurde kirjandust Kui 1964-ndal aastal raamat välja anti, küsiti tema eest 56 kopikat, täna aga nööriti kasutatud raamatu eest 250 kohalikku raha. Aga kahju ka ei olnud
kruvits – Mär 08, 2005 – 10:56 PM
Teema:
Imre auto on sul korralik ja sarmikas…ehe näide sellest,et vanatt ostis isegi kasutatud raamatu kopsaka raha eest! sellised mehi Eesti vajabki (A)
miilits – Mär 14, 2005 – 05:53 AM
Teema:
Kui panid esimesed amordid lisvedrudega, siis vaata, et esimene ots liiga kõvaks ei lähe, hakkab teel trampima.
Imre – Mär 22, 2005 – 12:07 PM
Teema:
miilits kirjutas: Kui panid esimesed amordid lisvedrudega, siis vaata, et esimene ots liiga kõvaks ei lähe, hakkab teel trampima. Esialgu küll ei tundu käega vajutades et kõva oleks, eks varsti saab teedel proovitud.
Imre – Apr 03, 2005 – 04:09 PM
Teema:
Täna sain siis peegli ka tiiva külge ära pandud, jalg oli varemalt olemas aga peegli korpus oli läbi roostetanud. Sobis 1:1-le jalgratta-mopeedi peegel, selle jala külge ja läbimõõt ka sama.
Pilt on kehva kvaliteediga kuna ei viitsinud tuppa minna fotoka järele ja sai pildistatud telefoniga.
Mikk – Apr 03, 2005 – 05:17 PM
Teema:
Hea fotikaga telefon siis! Aga see peegel sobib päris kenasti.
m2rtu – Juun 12, 2005 – 06:38 PM
Teema:
väga kena auto, selle kallal oled sa ikka väga kõvasti tööd ja vaeva näinud;) hoia siis seda kaunitari nagu oled hoidnud! Tegelt seda eelvimast lauset poleks pidanud kirjutama, see on selge, et Imere oskab masinat hoida !
Imre – Okt 02, 2005 – 12:30 AM
Teema:
Panen siis uuema pildi ka siia
Imre – Dets 01, 2005 – 12:19 PM
Teema:
Kuna tagakiige puksid kolksusid siis on plaan need ära vahetada, et asi lihtsam siis ennem kui auto laiali lõhun teen uued kiiged kõigega valmis.
Alustasin siis rooste eemaldamisega.Pilt kehv kuna laiskusest tehtud telefoniga.
Ülejäänud osad lähevad ka kõik uued või taastatud, kuni piduritorude ja voolikuteni välja. Kui see töö tehtud siis jääb veel ainult autole alla panna.
Värskemad pildid:
Nüüd veel rooste surmaga üle lasta ning värv peale.
ja pukside pressimine 10T tungiga
Imre – Dets 14, 2005 – 01:17 AM
Teema:
Kriban siis jälle mida teinud ja kaugel olen. Kuna aega napib siis õõtsade taastamine venib natsa.
Aga jõudnud ühe poolega siis nõnna kaugele:
Kõige hullem on uue piduritoru väänamine, kuna kohe alguses tuleb teha päris kõva 90kraadine nurk.
Mikk – Dets 14, 2005 – 02:46 PM
Teema:
Väga korralik tundub. Mis mõks see seal peal on? Värv või miski roostekaitse?
Imre – Dets 14, 2005 – 03:03 PM
Teema:
Mikk kirjutas: Väga korralik tundub. Mis mõks see seal peal on? Värv või miski roostekaitse? Värv.
tööd olid järgnevad:- liivapritsiga puhastus
- roostesurmaga veel ülekäidud
- 2 kihti krunti
- 3 kihti autovärvi
Loodame et peab vastu ja niipea roostetama ei hakka.
kaspar78 – Dets 14, 2005 – 05:29 PM
Teema:
5+ töö. Palju see töö maksis? Liivaprits? palju kiige hind nüüd on koos uute juppidega??
Jyri – Dets 14, 2005 – 06:05 PM
Teema:
Imre, kas sa panid rauast piduri torud???
Imre – Dets 14, 2005 – 07:02 PM
Teema:
kaspar78 kirjutas: 5+ töö. Palju see töö maksis? Liivaprits? palju kiige hind nüüd on koos uute juppidega?? Töö on oma aeg, ka liivaprits. Sai selline väike ostetud nagu värvipüstol. Väiksemad detailid saab kõik ära tehtud. Tervet autot sellega ei tee. Ainult et mu kompressor liiga väike selle jaoks Õnneks sain tasuta isa töö juurest suurema kompressori laenata.
Kiige hind kirvesJyri kirjutas: Imre, kas sa panid rauast piduri torud??? Mul mõned uued alumiiniumist ZAZ968 torud millest tegin.
kaspar78 – Dets 14, 2005 – 07:29 PM
Teema:
oh norm mul ongi kaks kirvest üle
Jyri – Dets 18, 2005 – 10:09 PM
Teema:
al torude kohta ei oska soovitusi anda aga vask torusi ärge kasutage, sest muidu on sama teema, mis mul suvepäevadel…
Jaanek – Dets 19, 2005 – 08:31 AM
Teema:
tänapäeva autod on ju kõik vasktorudega?!?
ant87 – Dets 19, 2005 – 09:08 AM
Teema:
Jyri kirjutas: al torude kohta ei oska soovitusi anda aga vask torusi ärge kasutage, sest muidu on sama teema, mis mul suvepäevadel… Mis sul juhtus siis?
Imre, räägi oma soojenduse modimisest väheke.
Imre – Dets 19, 2005 – 09:19 AM
Teema:
ant87 kirjutas: Imre, räägi oma soojenduse modimisest väheke. Iseenesest siin nats kirjas, või soovid midagi täpsemalt teada?
Jyri – Dets 21, 2005 – 06:34 PM
Teema:
asi siis selles, et kui vaja toru lahti keerata, siis keerab toru sõlme ja kui oled kodust 300km kaugusel, siis on kõige lihtsam varjant toru kahe korra keerata ja vasaraga takka ja ongi hää…
Imre – Jaan 13, 2006 – 02:17 AM
Teema:
Täna öösel 1:20 sain siis uued õõtsad autole alla. Vasaku õõtsa eemaldamisel selgus ka põhjus miks kolises.
Kere kinnituse ava oli välja veninud
Samuti polt kõver, ja randi sisse söönud. Ning reguleerseibi ava samuti jõhkralt suureks pekstud, kõrval siis töökorras seib
puksist õõtsa sees polnud ka eriti midagi järel.
EDIT: Nüüd on masin koos ja vaja veel proovisõidud teha. Loodetavasti sai asi hea.
Imre – Jaan 23, 2006 – 10:16 AM
Teema:
Sai lisatud Fiat127 generaator.
pikemalt juttu sellest Siin
Imre – Veebr 03, 2006 – 09:53 AM
Teema:
Järgmine Laupäev on Uunikute Talveralli start, siis täna -6C pakasega sai Sapikaga tööle tuldud, et TÜV ära teha.
TÜV’i läbisin ilma probleemideta pidurid olid, tuled põlesid. Mis muidugi oli hakati sondi sumbutisse toppima, minu märkuse peale, et üle 25 aasta vanustel CO-d ei mõõdeta vahtis tont mulle otsa nagu ei usuks, et mu auto nii vana on (värv vist läigib liiga palju) siis uuris teh.passi ning noogutas. Maksin 350.- ära ja tulin tulema.Tase on muidugi talvel linnas muhuga , kõik passivad sind nagu viimast hullu
urmas – Veebr 04, 2006 – 12:16 PM
Teema:
kuidas sise temperatuuriga oli? Aknad puhtad?
Imre – Veebr 04, 2006 – 06:31 PM
Teema:
urmas kirjutas: kuidas sise temperatuuriga oli? Aknad puhtad? Esiklaasi hoiab puhta, külgi peab kraapima Samas temperatuur on normaalne sees.
siim999 – Mär 01, 2006 – 06:02 PM
Teema:
Imre kirjutas: Sai lisatud Fiat127 generaator kas on vahet ka, mis generaatori paned, või võib panna suvalise “lääne geneka?
Imre – Mär 01, 2006 – 08:53 PM
Teema:
siim999 kirjutas: Imre kirjutas: Sai lisatud Fiat127 generaator kas on vahet ka, mis generaatori paned, või võib panna suvalise “lääne geneka?
Vahet pole, peaasi et füüsiliselt ära mahub.
uuemat pilti kah
puukas – Mär 06, 2006 – 05:21 PM
Teema:
Imre, kuidas sa uue geneka juhtmed ühendasid? Lihtsalt originaal geneka juhtmete külge?
Imre – Mär 07, 2006 – 12:37 AM
Teema:
puukas kirjutas: Imre, kuidas sa uue geneka juhtmed ühendasid? Lihtsalt originaal geneka juhtmete külge? Orig. genekas on lahti ühendatud, summeerida on neid keeruline.
urmas – Dets 17, 2006 – 06:03 PM
Teema:
Peaks saama kaks genekat süsteemi panna. mõlemad korraga laevad ainult suure koormuse korral, kuni üks suudab ületada väljalülitus pinge,ja lülitub välja
Esimesena lülitub välja see genekas mille relee on väiksema v peale juhtunud. Kuna kaks samasugust pinge releed on üpris raske leida siis nad koos ei tööta.Kes oskab väidet ümber lükata või täiendada?
Imre – Juun 22, 2007 – 12:18 AM
Teema:
Sai soetatud siis endale juba neljas muhk
otse venemaalt ja ma esimene omanik.
karlerik – Juun 25, 2007 – 03:24 PM
Teema:
Seda saab ju lausa elutuppa parkkida!
Imre – Apr 10, 2008 – 11:43 AM
Teema:
Mmm, üleeile tööl oli nõme olla, näppisin niisama arvutit. Kogu internet oli juba ka läbi käidud, kuniks sattusin Liikluskindlustuse lehele. Lehele ilmus pikk nimekiri minu nimel olevatest plekkliisudest. Mõtlesin endamisi, et teeks Muhule kallile kindlustuse ära, tegingi.
Eile oli aga õhtul tihe tööpäev, talvega oli muhu ette ja taha ning küljepeale ladustatud igasugu manti. Põhimõtteliselt tuli garaazi “suurpuhastus”.
Täna hommikul tulles õue paistis päike, teadagi mis juhtub Muhuga linna peale, esimesena viis tee Tehnoülevaatuse ukse taha, sealt puhtalt läbi, sai juba linnas ringi tiirutatud ja hea tujuga tööle sõidetud.Kena Kevadet kaasvõitlejad!
Imre – Juul 07, 2008 – 02:27 AM
Teema:
BLJÄÄD
Enne Läti reisi just vahetasin mansette
Ja see, et nina maha vajus ja rehv vastu poritiiva äärt hakkas käima, oli põhjustatud torsioonide purunemisest. Ülemisel 3 lehte puruks ja alumisel 2 lehte.
Hetkel siis masin pukkidel. Loodame et saab ikka reedeks korda
Sass – Juul 07, 2008 – 10:40 AM
Teema:
mul ühed torsioonid üle,kes tahab?Endale panin tutikad aga need mis enne all olid,on ka täitsa korras.
Imre – Veebr 26, 2010 – 02:06 PM
Teema:
Oeh, kevad hakkab tulema ja muhu kallal oleks vaja kõvasti tööd teha
Mootor vaja kokku panna, pidurid üle käia. Ja ütleme et esi vedrustus on ikka kinni.
Imre – Mär 12, 2010 – 12:02 AM
Teema:
Et siis…
Eelmistel suvepäevadelt koju sõites kadus õlisurve ja mootor kuumenes üle koguaeg.
Tuleb teha seda mida lükkasin edasi koguaeg, mootori kap.rem.Pildid on jube kehvad kuna fotokat garaazi ei taha vedada ja töötegemise telefon pole ka pildistamiseks mõeldud. aga ehk nuputate välja mis pildil.
Imre – Mär 14, 2010 – 09:10 PM
Teema:
Oleme jõudnud siis sinna faasi, et suur kultuurikiht oon mootoriplokilt maha küüritud, uus väntvõll on plokis, uus nullvõll sees.
Aga uskuge või mitte, aga tagasilööke on selle asjaga. Selgub, et on erineva pikkusega esimesst raamsaalet olemas, ja erinevad raamsaale korpused.
Loomulikult olilahti võetud mootori raamsaale ja saaled mul erinevad. Selle tagajärjel katkusin veel 2 mootorit laiali, et saada endale sobiv saale korpus.
Avastasin veel, et ainult ühel mootoril oli vända hammasratas kergendatud (aukudega), kõikidel teistel oli täismaterjal, samuti kõik varuosa hammasrattad. Samas enne oli tasakaalustusvõlli hammasratas aukudega, uued kõik ainult täismaterjal
Loomulikult sportlikkuse mõttes paninkergendatud
Väntvõlli kiilud on erinevate pikkustega st. et panin uue väntvõli aga vanad kiilud olid liiga pikad, tuli sorteerida erinevates karpides, leidmaks sobivad.Paar aastat tagasi kui Fiat127 903cc mootorile kap.remonti tegin, siis võtsid lihtsalt jupid ja ladusid kokku, ei mingit mängimist ja sobitamist ega otsimist sobivaid tükke.
Oeh, homme jälle.
Imre – Mär 14, 2010 – 09:22 PM
Teema:
Peab natuke otsima, äkki leiab ikka kergendatud tasakaalustusvõlli ka süda ei anna rahu muidu
Imre – Mär 16, 2010 – 02:53 PM
Teema:
Haigus võttis mind maha 38 kraadise palavikuga istun toas.
Aga toas saab ka midagi teha. Esimene kaas puhastatud ja kuumakindlaga värvitud, uus tihend välja lõigatud.
Merka – Mär 16, 2010 – 06:47 PM
Teema:
Ah et niimoodi ravitaksegi ennast jah???Oi mees…
Imre – Mär 16, 2010 – 08:06 PM
Teema:
Brrrrrr vedasin mootori tuppa, katlaruumi
Nüüd läheb kolbide ja kepsude koostamiseks ja kaalumiseks.
mellpoiss – Mär 17, 2010 – 10:33 AM
Teema:
Ja nüüd kõik muhulised ühinevad palvusega, et sinu tööandja seda foorumit ei loeks.
Imre – Mär 18, 2010 – 08:58 PM
Teema:
mellpoiss kirjutas: Ja nüüd kõik muhulised ühinevad palvusega, et sinu tööandja seda foorumit ei loeks. Aga mis seal halba kui ma palavikuga toas teki all pappi kääridega lõikan
tegemistest
Kolvigrupp
Uskumatu aga uued rõngad, kolb, kalvisõrm, keps. Kõik neli komplekti on ühes kaalus 740gr. tk.
Ei peagi viilima kuskilt.Kepsud-kolvid-silindrid paigas. Silindrite alla tihendid jällegi ise lõigatud.
PIRUKAD
ja AHJUS
Merka on hetkel poes pean jõudma need enne tagasitulekut välja võtta, muidu
Miks ahjus? küpsetan kuumakindlat värvi kinni. Eelnevalt olen värvinud neid kaasi tavalise värviga ja selle lööb kuumaga lahti.Homme jälle midagi.
Kristjan – Mär 18, 2010 – 09:58 PM
Teema:
uuh, ei julge mõeldagi kui Merka näeb mida ahjus on “küpsetatud”
SilverE – Mär 19, 2010 – 10:17 AM
Teema:
Kui sa nii detailselt töö kajastad- siis saan isegi mina juba asjadest aru
Kristjan – Mär 24, 2010 – 12:48 AM
Teema:
ei tea millal selle kevade kuulutaja lauluga kõrva saab nuumat? ei jõua kohe ära oodata…
Imre – Mär 24, 2010 – 09:38 AM
Teema:
Kristjan kirjutas: ei tea millal selle kevade kuulutaja lauluga kõrva saab nuumat? ei jõua kohe ära oodata… See ei ole üldse lihtne ettevõtmine. Üleeile leotasin ja pesin 3 tundi silindripead, sellest konserveerimise tavotist. No ja ei saa puhtaks. Bensiini sisse ei raatsi ka likku panna, selle liiter juba kulla hinnas
Ja pagan Nõudepesumasin läks ka tuksi, et seal ei saa ka pesta (Ei pesnud eelnevalt mootori jubinaid seal aga mõttes oli).
Märt – Mär 24, 2010 – 01:18 PM
Teema:
Pesemiseks on väga head keemiat KENT ja WÜRTH toodetelt. KENT’il on mingi happe laadne asi. Pihustad peale, ootad veidi, höörud pintsliga ja siis pesed sooja veega maha. Teeb nagu uueks nt. töödanud kolvid. Vöiksid proovida
Imre – Mär 24, 2010 – 02:29 PM
Teema:
birdshit kirjutas: Pesemiseks on väga head keemiat KENT ja WÜRTH toodetelt. KENT’il on mingi happe laadne asi. Pihustad peale, ootad veidi, höörud pintsliga ja siis pesed sooja veega maha. Teeb nagu uueks nt. töödanud kolvid. Vöiksid proovida Kust seda KENTi toodet saaks?
diesel – Mär 25, 2010 – 09:22 AM
Teema:
kent autokeemia on pika puuga üle prahi asi. jaemüüki neil kahjuks minuteada ei ole. maale toob kevamer nimeline firma. kaup üldiselt üsna kallis aga tõepoolest ülihea. ostaks omalegi üht-teist kui kuskilt saaks.
Märt – Mär 25, 2010 – 12:00 PM
Teema:
Imre kirjutas: Kust seda KENTi toodet saaks? Arvan, et näiteks Fixuse autopoes on neid. Isegi Saaremaal, Kuressaares omas on.
Kui sa töesti ei saa/leia kusagilt, siis ma vöin tuttava käest uurida, kes neid peaks laohinnaga saama.
Imre – Apr 15, 2010 – 10:36 AM
Teema:
Nii, päris niisama ma pole istunud, kuid samas pole ma ka väle olnud.
Kirjutada ei oska midagi, panen parem pildimaterjali.Ja kuna varuosi olen lahkelt jaganud, tuli ise nüüd sammud seada Volga kauplusesse.
Tööpäeviti avatakse kauplus kl 9.00 hommikul. Olin 9.05 ukse taga, uks lukus, tuled kustunud, kedagi sees ei ole.
Ootasin siis 10 min siis loivas nurgatagant omanik välja.Küsisin tihendeid, ei tea kas on ja peab otsima. hakkasin siis ise riiulil ringi vaatama, ja näe!!
klapikambri tihendid 4tk (2 jäi poodi veel) 30.- tk
mootoritihendid 5.-tk
generaatori laagrid 58.- tkMida huvitavat veel silmasin seal tuhnides.
tasakaalustusvõll 175.-
pidurisilindrid 170.- tkLisaks avastasin, et päris palju oli ka Tavriale mootori ja silla detaile.
uurisin siis ka 2106 esistanget….. see oli viga
980 krooni ja see isegi ei läikinud eriti.Hetkeks kõik, õhtu veedan garaazis jälle
SilverE – Apr 15, 2010 – 03:38 PM
Teema:
Vanaisa, kuidas sa ühe öhtuga nii palju teha oled jöudnud?
Imre – Apr 16, 2010 – 12:19 AM
Teema:
Nüüd veel vaja mootor pukist maha võtta. Paigaldada omale kohale tagumine simmer ja hooratas.
Õli sisse valada ning läheb käivitamiseksPilt jube kehv kuna garaazitelefon ei ole pildistamiseks mõeldud.
Imre – Apr 17, 2010 – 11:52 PM
Teema:
Eile e. siis reedel küpsetasime jälle. Seekord panime koos Uku ja Silveriga ahju hooratta hammasvöö
Täna aga juhtus selline asi
Eks vaadake ise
http://www.youtube.com/watch?v=_qCuWsBSzWA
Imre – Apr 19, 2010 – 11:39 AM
Teema:
Testsõit täna tööle õnnestus (14km) aga timmida on vaja veel, Süüde pole päris õige, tundub nagu jagaja kohati annab valesse kohta. Klapid tahavad regulleerimist, ja samuti karburaator.
Imre – Apr 19, 2010 – 06:25 PM
Teema:
Peale tööpäeva Muhk enam käima ei läinud
Susises ja kompressiooni ei olnud, lähemal uurimisel selgus: silindripead lahti. Arvatavalt silindrite alused tihendid soojaga andsid järele.Masin boksis jälle.
Imre – Apr 20, 2010 – 11:18 AM
Teema:
Imre kirjutas: Peale tööpäeva Muhk enam käima ei läinud
Susises ja kompressiooni ei olnud, lähemal uurimisel selgus: silindripead lahti. Arvatavalt silindrite alused tihendid soojaga andsid järele.Masin boksis jälle.Silindripead pingutatud ja klapid regullitud uuesti, hetkel sõidab jälle.
Imre – Apr 21, 2010 – 09:36 PM
Teema:
Uusi süüteküünlaid on vaja, täna 1 lõpetas töö.
Samas tegin jagajale ka kapitaalremondi ära, uus nelikantnukk, kontaktid, juhtmed, pestud määritud.
Imre – Aug 30, 2010 – 04:14 PM
Teema:
Laupäeval kui Teie kõik enamus olite Sakus sõitsin mina ringi.
Parkides linnas Roterdammi kvartalis avastasin ühe plakati. Päris suur oli teine
Kuna mulle hakkas meeldima sõita ehitud Muhuga, siis ka seekord sai lilled peale pandud
Et aga oleks teemakohane sõitsin suvalise kiriku äärde
ja põllul
Hiljem sai eputamisest küll, võtsin lilled maha ja liitusin Teiega Sakus
Imre – Juul 26, 2011 – 03:03 PM
Teema:
Nagu enamus teavad, siis Rõuges kokkutulekul jooksis mu muhu mootor kui mahlakask. Mootoriruum oli nii kole koju jõudes et 4 korda leotamist pigiainega ja surveka,t siis hakkas midagi paistma. Ennem pesu eemaldasin ventilaatori, et silindrite vahele ka näha. Mootor pestud panin õli normi ja käivitasin, lase käia palju tahad ( kaua ei julgenud, silindritel jahutus puudub ju) ja tuurita, õli ei tule kuskilt, kuigi külma mootoriga peaks õlisurve suurem olema ja välja pressima.
Võta nüüd näpust kas oli viga palavas päevas ja kuppelmaastikus või MIS?
Muhk ise on siiani laiali
avuvaher – Juul 26, 2011 – 03:12 PM
Teema:
Asi ilmselt kuppelmaastikus.Peale rallit varras vaevalt näitas .Hommikul valasin normi täis ja koju jõudes oli sama seis.
Margus – Juul 26, 2011 – 05:54 PM
Teema:
ei tea, minul oli ralli järgne seis sama mis eelne. Seega, kahjumisse ei jäänud a kasumit ka ei teeninud krt.
Berg – Juul 26, 2011 – 07:41 PM
Teema:
Kunagi ammu juhtus minul üsna samane asi. Samuti ei leidnud leket hoobilt! Isa mul arvas, et mõni tikkpoltidest on korpusest keerme väljatõmmanud. Ja õli ei tulnud mitte korpusest, vaid piisava õlikoguse olemasolul klapikambri kaane alt. St., et tikkpoldi mutri alt ja vent teeb oma töö.
Imre – Juul 29, 2011 – 12:29 AM
Teema:
Täna garaazi ajades, oli muhul meeletu õli rida järel. jookseb kuskilt tagant poolt, järelikult vist õliradikas lekib.
Ei aita muu kui tuleb lahti arutada
Imre – Nov 26, 2012 – 12:37 PM
Teema: Ammu ammu …
2 aastat seisis muhk, Häbi mulle.
nüüd sai mootor uuesti kokku ja tööle. Ainult laadimine on totaalselt kadunud, eks otsime selle ka üles.
sai pestud nii väljast (Aitähh Silver) kui seest, et reedel ühele üritusele temaga minna.
John on ka juba valmis ja istub autos kannatlikult.
Imre – Dets 01, 2012 – 12:01 AM
Teema:
Käisime klubis lantimas
Imre – Mär 10, 2015 – 09:39 AM
Teema:
Peab hakkama varsti vist elustama. Pidurid, karbuss ja gaasitross tahavad kindlasti hoolt. Ilmselt on veel rida asju.
Imre – Mär 16, 2015 – 09:47 AM
Teema:
Eile ajasin muhule tule torusse.
Kuigi gaasipedaali vajutamine lõppes kõvera pedaaliga. tross 100% kinni, olenemata sellest läks esimese korraga käima. Tahab vist süitma minna
Imre – Juun 30, 2017 – 01:38 PM
Teema:
Pole siia ikka väga ammu midagi kirjutanud.
Tänaseks on 13 aastat ja 1 kuu kui muhu kokku sain ja sõitma hakkasin. On olnud väga tore kuraditosin aga aeg teeb oma tööd ja tänaseks on päris mitmes kohas roostes tugevalt.
Üldpilt on ju okei ja ei tahaks nagu värvima hakata aga edasi lükkamine teeb ainult rohkem kahju.Alustasime mahlade vahetuse ja pidurite puhastamisega.
Igatahes oleme me valmis Suvepäevadeks ja liistud-võrud on läikima löödud.
Imre – Mai 28, 2019 – 10:51 PM
Teema:
Täna sai täpselt 15 aastat kui sain oma muhu kokku ja temaga esimesed sõidud tegin.
Eks paljud olid juba märganud et mu “hall” kobrutab siit-sealt aga mul ei olnud julgust sinna alla vaadata.
Nüüd võtsin julguse kokku ja vaatasin kui hull see asi on.
Kokkuvõttes no tegemist on
Suvepäevadeks vast on viisakam välimus jälle
Tuleb natuke traati säristada .
Imre – Juun 17, 2019 – 10:24 PM
Teema:
Visalt läheb see kereremont
Vasaku esimese nurgaga on kõikse rohkem tööd, selle voolimine pole üldse meeltmööda.
Imre – Juun 21, 2019 – 04:02 PM
Teema:
Imre – Juun 27, 2019 – 10:55 PM
Teema:
1 Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna
Nüüd kui täitsa ära kuivab ja kivistunud on siis poleer teha. Uus värv läigib kui pulli ***
Imre – Veebr 10, 2020 – 11:29 AM
Teema:
Nädalavahetusel tuulutasin ja ajasin torud kuumaks. Ja siis läks uuesti tuppa tagasi ootama kuna see 8kuud vihma läbi saab
Imre – Jaan 04, 2021 – 01:01 PM
Teema:
Suvisest teisest kohast üks pildike
Ja vahest hakkab ju igav garaazis.
[/img]
19/09/2024 at 00:44 #1140ImreKeymasterNii täna siis hakkasin uurima mis mootoril viga on, et suvepäevadel imelikku häält tegi ja enam ei tahtnud ka hästi liikuda.
Mainin et antud mootor sai koostatud 2010 aasta märtsis ehk siis 14.5 aastat sõidetud, kilometraas täpselt 10 tuhat kilomeetrit kui vaadata mnt TÜVi läbisõite, ehk suht vähe 🙁
Mootor maha
Viimasel ajal kippus ka kuumaks minema ja selle põhjus on siin, üline ja tolmune radikas. (jah mul on turbo jahutus e. esimene omanik on kaks tihedat radikat ristanud)
Kui mootor maas mõõtsin esimese asjana ära surved
I silinder 7 bar
II silinder 8 bar
III silinder 8,2 bar
IV silinder 7,9 barI III IV küünlad ilusad heledad
II oma mustEdasi võtsin klapikambri kaaned maha ja leid oli selline, et II silindri sisselaske nookuri mutter oli jalga lasknud.
ning II silindri väljalaske tõukurvarras välja ei tulnud ülevalt
Hiljem kui pea maas siis leid oli SIGAKÕVER tõukurvarrasEdasi liikusin karteri poole
Seal oli üllatus Splindi tükid, kolmel mutril olid splindid lagunenud ja välja kukkunud (kuigi olid uued)
Kepsu mutrid aga kinni,Saale ja Vända kaelad olid aga kenad
Samal ajal kui lammutasin lasin kaante põlemiskambrid BRAKE CLEANERIT täis, tulemus, klapid ei pea.
Nüüd liikusin mootori otsakaane alla,
Sealt ei tulnud ka midagi head, tasakaalustus võlli esiots loksub 4mm
Nuka ots 1mm.Homme pesen puhtaks ja jõuan tagumise otsani, et mis loks seal on.
Hetkel tundub et lihtsam uus mootor võtta seina äärest, kuigi vända osa on hea.
See et mootor vahest higistas, siis oli näha et tikkpoldi ülemise otsa vahelt oli tulnud.
JÄTKUB…
20/09/2024 at 22:12 #1159ImreKeymasterSelline leid siis täna. Tasakaalu võlli saale nukkvõlli sees ringi käinud ja täiesti lahti.
26/09/2024 at 23:41 #1189ImreKeymasterNatuke on arenguid olnud, kuna kiiret ei ole siis teen rahulikult.
Hetkel viskasin Fiati geneka minema ja katsun 20A seebika sisu omava generaatoriga hakkama saada.
Samas aga tuli üks FIATi jupp asemele.
vahetükk on kolmest kihist kuna polnud paksu materjali võtta, kardan et hakkab lisa õhku imema aga vaatame ja katsetame.
Samas ka katsin leegitorud kuumakindla teibiga, et ehk saab natukenegi tempi eemal hoida kapoti alt.
Nüüd jääb korra maas käima panna ja liigun käigukasti peale edasi.
Plaan on Kurtnale testi sõit teha.
30/09/2024 at 22:39 #1209ImreKeymasterJärg siis seal et läheb parendatud siduriketas ka sisse.
01/10/2024 at 23:18 #1216ImreKeymasterTäna sai mootor omale kohale ja hääle sisse. Homme siis proovib mis see “uus” käigukast ka laulab ning kuidas sidur sai.
Ahjaa, Fiati karburaatorist ei saanud asja, kas sel ise jalg kõver või siis 3-kihiline alumiinium ikka ei sobi. Ühesõnaga lasi kütust ja õhku läbi.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.