Muhkude Kevadralli 2009 Saaremaal “Vötame Mönuga”

Alustuseks tahaksin öelda, et nii kaua pole ma vist tõesti kunagi Tallinnast Saaremaale sõitnud!

Start: 15.00 Koht: Laagri Maksimarket Kohal: 6 muhku.
Sõit võis alata, kuid nagu arvata oli, mitte kauaks…Juba Keilasse jõudes vähenes meie kolonn 2 auto võrra. Seltsimehi järgi oodates ja Kallele väljamaa prille maha ärides, saime loa neljakesi edasi liikuda. Nähtavasti oli Voldemari auto vajanud varuosasi, mida mindi tagasi Laagrist tooma. Olles kindel, et poisid veale kiiresti jaole jõuavad, liikusime edasi…ja nagu eelnevalt mainitud…mitte kauaks. Iga paarisaja meetri tagant hakkasid tekkima ootamatud peatused. Kord streikis Ahti muhk, siis Silveri oma ja ega Kalle tahtnud teistest erineda. Ristini jõudes oli vist möödunud juba oma 3 tundi kui mitte rohkem. Selleks ajaks kui poisid jälle mootori ette kogunesid, sain mina teada, et poisid on kohe-kohe meil sabas – nii oligi, ksenoonid särasid juba kaugelt.
Läbi raskuste üritasime kolonnis edasi liikuda, kuid lõpuks sai selegeks, et nii me kaugele ei jõua. Osa seltskonda jäi paigale (remontima ja jahutama ), mõni vend läks üldse teist teetpidi ( Herr Lõvi ) ja ülejäänud hakkasid sadama poole suunduma. Virtsu jõudes jäi karp küll lahti, pean tõdema, et ka sellist järjekorda pole ma varem seal näinud. Rohelised nagu me oleme, veeretasime oma muhud praamile, kus Vanaisa kohtasime. Saaremaale jõudes olid juba kõik poed kinni, nii et tehti kiire bensuka peatus, kütus nii autole kui reisjatele ostetud ning minek ööbimiskohta. Õhtul nagu ikka trull ja trall, grilliti, joodi ja jagati muljeid ning mis peamine remonditi, remonditi ja remonditi.
Hommikusöök, pearavimine või siis selle edasi lükkamine ja valmistumine ralliks. Seekord oli ralli lükatud lõunaks, niiet kõik said võimaluse kaineks saada. Kiire lõuna ja Suusk (Uku uus sõna) ! Närv sees, kiiver peas, kõik nagu paigas, kuid oh ei! Küll panin ühest kohtast mööda, küll teises, küll unustasime kontrollpunkti ja siis jälle mööda ja siis põllu peale jne. Õnneks lõpuks jõudsime finishisse, küll viimaste seas, aga siiski! Õhtusöök ning autasustamine, kus siis esimese koha saavutas: Jaanus 500ga, teiseks tuli uustulnuk Silver ( algaja õnn 😛 ) ning kolmandaks vana kala Kristjan.
Palju õnne esikolmikule ja teistele tubli osavõtu eest!
Hommikul söödi kõhud täis ja vaikselt tiksuti kodu poole. Meie meeskond jäi ikka viimaseks, tegime mõned peatused vaatamisväärsuste juures, väikse fotosessiooni ning mõningate tundide möödumisel jõudsime ka tagasi koju. Väsinud ja tolmused, kuid sellegipoolest õnnelikud, sest sai ju jällegi veeta üks tore nädalavahetus, ühe toreda seltskonnaga, ühel toredal saarel.
Tänaksin siinkohal nii organiseerijaid kui ka osalejaid!