Imre

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Andmesildi taastamine Laseriga #1229
    Imre
    Keymaster

    Nüüd enda auto silt

    in reply to: Näpuharjutus, kas saame hakkama? #1226
    Imre
    Keymaster

    Selline sai

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1216
    Imre
    Keymaster

    Täna sai mootor omale kohale ja hääle sisse. Homme siis proovib mis see “uus” käigukast ka laulab ning kuidas sidur sai.

    Ahjaa, Fiati karburaatorist ei saanud asja, kas sel ise jalg kõver või siis 3-kihiline alumiinium ikka ei sobi. Ühesõnaga lasi kütust ja õhku läbi.

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1209
    Imre
    Keymaster

    Järg siis seal et läheb parendatud siduriketas ka sisse.

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1189
    Imre
    Keymaster

    Natuke on arenguid olnud, kuna kiiret ei ole siis teen rahulikult.

    Hetkel viskasin Fiati geneka minema ja katsun 20A seebika sisu omava generaatoriga hakkama saada.

    Samas aga tuli üks FIATi jupp asemele.

    vahetükk on kolmest kihist kuna polnud paksu materjali võtta, kardan et hakkab lisa õhku imema aga vaatame ja katsetame.

    Samas ka katsin leegitorud kuumakindla teibiga, et ehk saab natukenegi tempi eemal hoida kapoti alt.

    Nüüd jääb korra maas käima panna ja liigun käigukasti peale edasi.

    Plaan on Kurtnale testi sõit teha.

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1159
    Imre
    Keymaster

    Selline leid siis täna. Tasakaalu võlli saale nukkvõlli sees ringi käinud ja täiesti lahti.

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1140
    Imre
    Keymaster

    Nii täna siis hakkasin uurima mis mootoril viga on, et suvepäevadel imelikku häält tegi ja enam ei tahtnud ka hästi liikuda.

    Mainin et antud mootor sai koostatud 2010 aasta märtsis ehk siis 14.5 aastat sõidetud, kilometraas täpselt 10 tuhat kilomeetrit kui vaadata mnt TÜVi läbisõite, ehk suht vähe 🙁

    Mootor maha

    Viimasel ajal kippus ka kuumaks minema ja selle põhjus on siin, üline ja tolmune radikas. (jah mul on turbo jahutus e. esimene omanik on kaks tihedat radikat ristanud)

    Kui mootor maas mõõtsin esimese asjana ära surved
    I silinder 7 bar
    II silinder 8 bar
    III silinder 8,2 bar
    IV silinder 7,9 bar

    I III IV küünlad ilusad heledad
    II oma must

    Edasi võtsin klapikambri kaaned maha ja leid oli selline, et II silindri sisselaske nookuri mutter oli jalga lasknud.


    ning II silindri väljalaske tõukurvarras välja ei tulnud ülevalt
    Hiljem kui pea maas siis leid oli SIGAKÕVER tõukurvarras

    Edasi liikusin karteri poole
    Seal oli üllatus Splindi tükid, kolmel mutril olid splindid lagunenud ja välja kukkunud (kuigi olid uued)
    Kepsu mutrid aga kinni,

    Saale ja Vända kaelad olid aga kenad

    Samal ajal kui lammutasin lasin kaante põlemiskambrid BRAKE CLEANERIT täis, tulemus, klapid ei pea.

    Nüüd liikusin mootori otsakaane alla,
    Sealt ei tulnud ka midagi head, tasakaalustus võlli esiots loksub 4mm
    Nuka ots 1mm.

    Homme pesen puhtaks ja jõuan tagumise otsani, et mis loks seal on.

    Hetkel tundub et lihtsam uus mootor võtta seina äärest, kuigi vända osa on hea.

    See et mootor vahest higistas, siis oli näha et tikkpoldi ülemise otsa vahelt oli tulnud.

    JÄTKUB…

    in reply to: Näpuharjutus, kas saame hakkama? #1130
    Imre
    Keymaster

    Nuputasin väga pikalt kuidas spidomeeter lahendada. Algselt oli plaan Smardi enda spido panna ja isegi 3D prinditud kest sai suure raha eest tehtud.

    Nüüd aga sai originaal spidost ainult emaplaat kasutatud, et immo ja käigud töötaksid ning muhu korpusesse sai tellitud GPSi pealt töötav spidomeeter tellitud ja mõned indikaatorid.

    Koduse laseriga lõigatud 3 kihti plastikuid et asjad ära mahuks ja pesadesse istuks.

    in reply to: Muhuklubi kokkutulek 2024 Mulgimaal #1125
    Imre
    Keymaster

    Suurde galeriisse on pilte juurde lisatud.
    Kellel on veel ilusaid pilte palun jagada imre (at) muhuklubi punkt e e

    in reply to: Legendaarne Kiige 07.sept.2024 #1109
    Imre
    Keymaster

    Tähelepanu klubilised.

    Haapsalus on saada üks Muhk mis pole liikunud oma kohalt 25+ aastat.

    Asub kesklinnas

    ei ole istu sisse ja sõida, tahab renoveerimist, esipõlle põhi paistab läbi, parem tiib eest tule pealt kobrutab. Apiilarite alt kobrutab, parem esimese amordi tugevdus roostes. On näinud NÕUKA aja tuuningut, mosse rool, ziguli roolisamba lülitid, elekter ringi ehitatud, armatuuri all ilmselt salalukk (pihutäis lüliteid) Paberid korras (pärandisse sisse kantud)

    Mina endale ei soovi aga sellest saab veel auto ehitada iseenesest.

    Omaniku hinnasoov esialgne 2K €

    Kes 07 sept Haapsalu üritusele lähevad saavad näha, asub kuuris ja väga igalepoole ligi ei saa.

    Kontakti saab minu käest.

    in reply to: Legendaarne Kiige 07.sept.2024 #1105
    Imre
    Keymaster

    Soovid arvesse võetud.

    in reply to: Legendaarne Kiige 07.sept.2024 #1101
    Imre
    Keymaster

    Kalle ka kirja

    in reply to: Legendaarne Kiige 07.sept.2024 #1098
    Imre
    Keymaster

    Vaheinfo, registreerunutele on majutuskohad broneeritud.

    in reply to: Muhuklubi logoga rätiku tellimine #998
    Imre
    Keymaster

    Tellimine lukus, kokku tuli ainult 7 Rätikut.

    in reply to: Muhuklubi logoga rätiku tellimine #987
    Imre
    Keymaster

    Kus nüüd kõik need tahtjad on?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)