Imre

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Muhuklubi kokkutulek 2024 Mulgimaal #1355
    Imre
    Keymaster

    Punktitabel 😉
    Suuremalt vaatamiseks – Kliki pildi all olevat linki.

    https://muhuklubi.ee/wp-content/uploads/2025/04/Screenshot-2025-04-09-at-09.51.07.png

    in reply to: Kevadralli 2025 #1354
    Imre
    Keymaster

    Plaani on tulek vĂ”etud, kui midagi nĂŒĂŒd nihu ei lĂ€he 🙂

    in reply to: Klubi toetus ja toetajad 2025 #1316
    Imre
    Keymaster

    2025 Toetus

    Rapla Kalju ja ta sÔber
    Aatom
    Toffel
    Maimikad
    Karupapa
    Avu

    in reply to: Andmesildi taastamine Laseriga #1229
    Imre
    Keymaster

    NĂŒĂŒd enda auto silt

    in reply to: NĂ€puharjutus, kas saame hakkama? #1226
    Imre
    Keymaster

    Selline sai

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1216
    Imre
    Keymaster

    TĂ€na sai mootor omale kohale ja hÀÀle sisse. Homme siis proovib mis see “uus” kĂ€igukast ka laulab ning kuidas sidur sai.

    Ahjaa, Fiati karburaatorist ei saanud asja, kas sel ise jalg kĂ”ver vĂ”i siis 3-kihiline alumiinium ikka ei sobi. ÜhesĂ”naga lasi kĂŒtust ja Ă”hku lĂ€bi.

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1209
    Imre
    Keymaster

    JÀrg siis seal et lÀheb parendatud siduriketas ka sisse.

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1189
    Imre
    Keymaster

    Natuke on arenguid olnud, kuna kiiret ei ole siis teen rahulikult.

    Hetkel viskasin Fiati geneka minema ja katsun 20A seebika sisu omava generaatoriga hakkama saada.

    Samas aga tuli ĂŒks FIATi jupp asemele.

    vahetĂŒkk on kolmest kihist kuna polnud paksu materjali vĂ”tta, kardan et hakkab lisa Ă”hku imema aga vaatame ja katsetame.

    Samas ka katsin leegitorud kuumakindla teibiga, et ehk saab natukenegi tempi eemal hoida kapoti alt.

    NĂŒĂŒd jÀÀb korra maas kĂ€ima panna ja liigun kĂ€igukasti peale edasi.

    Plaan on Kurtnale testi sÔit teha.

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1159
    Imre
    Keymaster

    Selline leid siis tÀna. Tasakaalu vÔlli saale nukkvÔlli sees ringi kÀinud ja tÀiesti lahti.

    in reply to: Imre – ZAZ965 – 1965. #1140
    Imre
    Keymaster

    Nii tÀna siis hakkasin uurima mis mootoril viga on, et suvepÀevadel imelikku hÀÀlt tegi ja enam ei tahtnud ka hÀsti liikuda.

    Mainin et antud mootor sai koostatud 2010 aasta mĂ€rtsis ehk siis 14.5 aastat sĂ”idetud, kilometraas tĂ€pselt 10 tuhat kilomeetrit kui vaadata mnt TÜVi lĂ€bisĂ”ite, ehk suht vĂ€he 🙁

    Mootor maha

    Viimasel ajal kippus ka kuumaks minema ja selle pĂ”hjus on siin, ĂŒline ja tolmune radikas. (jah mul on turbo jahutus e. esimene omanik on kaks tihedat radikat ristanud)

    Kui mootor maas mÔÔtsin esimese asjana Àra surved
    I silinder 7 bar
    II silinder 8 bar
    III silinder 8,2 bar
    IV silinder 7,9 bar

    I III IV kĂŒĂŒnlad ilusad heledad
    II oma must

    Edasi vÔtsin klapikambri kaaned maha ja leid oli selline, et II silindri sisselaske nookuri mutter oli jalga lasknud.


    ning II silindri vĂ€ljalaske tĂ”ukurvarras vĂ€lja ei tulnud ĂŒlevalt
    Hiljem kui pea maas siis leid oli SIGAKÕVER tĂ”ukurvarras

    Edasi liikusin karteri poole
    Seal oli ĂŒllatus Splindi tĂŒkid, kolmel mutril olid splindid lagunenud ja vĂ€lja kukkunud (kuigi olid uued)
    Kepsu mutrid aga kinni,

    Saale ja VĂ€nda kaelad olid aga kenad

    Samal ajal kui lammutasin lasin kaante pÔlemiskambrid BRAKE CLEANERIT tÀis, tulemus, klapid ei pea.

    NĂŒĂŒd liikusin mootori otsakaane alla,
    Sealt ei tulnud ka midagi head, tasakaalustus vÔlli esiots loksub 4mm
    Nuka ots 1mm.

    Homme pesen puhtaks ja jÔuan tagumise otsani, et mis loks seal on.

    Hetkel tundub et lihtsam uus mootor vÔtta seina ÀÀrest, kuigi vÀnda osa on hea.

    See et mootor vahest higistas, siis oli nĂ€ha et tikkpoldi ĂŒlemise otsa vahelt oli tulnud.

    JÄTKUB…

    in reply to: NĂ€puharjutus, kas saame hakkama? #1130
    Imre
    Keymaster

    Nuputasin vÀga pikalt kuidas spidomeeter lahendada. Algselt oli plaan Smardi enda spido panna ja isegi 3D prinditud kest sai suure raha eest tehtud.

    NĂŒĂŒd aga sai originaal spidost ainult emaplaat kasutatud, et immo ja kĂ€igud töötaksid ning muhu korpusesse sai tellitud GPSi pealt töötav spidomeeter tellitud ja mĂ”ned indikaatorid.

    Koduse laseriga lÔigatud 3 kihti plastikuid et asjad Àra mahuks ja pesadesse istuks.

    in reply to: Muhuklubi kokkutulek 2024 Mulgimaal #1125
    Imre
    Keymaster

    Suurde galeriisse on pilte juurde lisatud.
    Kellel on veel ilusaid pilte palun jagada imre (at) muhuklubi punkt e e

    in reply to: Legendaarne Kiige 07.sept.2024 #1109
    Imre
    Keymaster

    TĂ€helepanu klubilised.

    Haapsalus on saada ĂŒks Muhk mis pole liikunud oma kohalt 25+ aastat.

    Asub kesklinnas

    ei ole istu sisse ja sĂ”ida, tahab renoveerimist, esipĂ”lle pĂ”hi paistab lĂ€bi, parem tiib eest tule pealt kobrutab. Apiilarite alt kobrutab, parem esimese amordi tugevdus roostes. On nĂ€inud NÕUKA aja tuuningut, mosse rool, ziguli roolisamba lĂŒlitid, elekter ringi ehitatud, armatuuri all ilmselt salalukk (pihutĂ€is lĂŒliteid) Paberid korras (pĂ€randisse sisse kantud)

    Mina endale ei soovi aga sellest saab veel auto ehitada iseenesest.

    Omaniku hinnasoov esialgne 2K €

    Kes 07 sept Haapsalu ĂŒritusele lĂ€hevad saavad nĂ€ha, asub kuuris ja vĂ€ga igalepoole ligi ei saa.

    Kontakti saab minu kÀest.

    in reply to: Legendaarne Kiige 07.sept.2024 #1105
    Imre
    Keymaster

    Soovid arvesse vÔetud.

    in reply to: Legendaarne Kiige 07.sept.2024 #1101
    Imre
    Keymaster

    Kalle ka kirja

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)